|
|||
|
|||
bruin golf 2 interieur
zoek dus een bruin golf 2 interieur
compleet met dashboard, tapijt, hoedelpank, enz. moest er iemand iets hebben liggen of weten liggen pb'tje aub
Web:www.pucpolish.be Mail:stefan@pucpolish.be Tel:+32496243106 Check us @ Facebook i♥speedbumps Last edited by Puc : 30-12-2009 at 12:39. |
|
|||
|
|||
niemand?
|
|||
|
|||
echt niemand?
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een compleet bruin interieur liggen voor een golf 2 heb zo even geen fotos maar het is een ander type dan op jou foto. En er zitten deurpanelen bij van een nieuw type deur (dus zonder spijltje), bruindashboard, middenconsole, onderbakken voor dashboard. En alle bruine delen voor op de deurpanelen, vloerkleed en ook alle andere delen voorbij je gordel en voorraam zeg maar (weet neit hoe dat noemt). Eigenlijkst helemaal compleet. Misschien een nadeel is dat ik in friesland woon dus het voor jou even rijden is. Heb een foto toegevoegd om welk type het gaat en een marktplaats link zodat je een idee hebt (let wel dat op marktplaats is een jetta interieur en dat is al gedeeltelijk verkocht), ik kan eventueel als je geintresserd bent wel fotos voor je maken maar mail of pm me dan maar even.
mvg Johan Marktplaats link