#1
|
||||
|
||||
gezocht iemand met climatronic golf 3
ik ben op zoek naar iemand die een golf 3 met climatronic met econ functie heeft dit om mijn regelapparaat te controleren omdat de airco niet aanspringt en dit de laatste optie is wat er fout is graag iemand uit het noordoosten van het land ik woon in de buurt van emmen
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#2
|
||||
|
||||
uppaah
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#3
|
||||
|
||||
niemand?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#4
|
||||
|
||||
Misschien door de buitentemperatuur? Ik begreep dat zoiets ook in de clima van Bora's / Passats zit.
Als de buitentemperatuur onder de 4°C doet ECON hetzelfde als AUTO. Was mij ook nog nooit opgevallen!
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#5
|
||||
|
||||
up je kunt em handmatig aanzetten en dat lukt ook niet als je em helemaal op lo zet mag ook wel richting oosten van het land
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#6
|
||||
|
||||
Bij mij doet mijn clima op me golf 3 het ook niet met dit weer.
Onder de 3 a 4 graden doet hij het zo wie zo niet,is beveiligd. Anders zou je leiding uit mekaar knallen,de buiten lucht is al koud en als dat nog kouder gemaakt wordt dan bevriest je leiding. Als ik het goed zeg hoor,heb van aircos niet zoveel verstand. Je kan het testen door in een parkeerplaats te gaan staan waar het warmer is dan 4 graden en dan moet hij het als het goed is gewoon doen. Zo heb ik hem ook getest. In ieder geval alles werkt dus bij jou alleen je pomp slaat niet aan? Last edited by andre0511 : 05-01-2010 at 21:56. |
#7
|
||||
|
||||
jup mischien moet ik de garage dan maar opstoken tot een graad of 5 en kijken of het daar aan ligt.
Jij kunt de pomp dus nu ook niet inschakelen als je em helemaal op lo zet en econ en auto uit zet ? (dat er dus rechts in je beeldscherm niets staat)
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#8
|
||||
|
||||
Zal wel gekoppeld zijn aan de buitentemperatuurmetersensor (scrabble ) dus dan doet de pomp het sowieso niet.
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#9
|
||||
|
||||
Wat Beetlefreak zegt klopt wel,zit via je buitentemperatuursensor.
Dan gaat hij op geen 1 stand aan. Mijne was gerepareerd,en kort daarna was het ook flink koud en wou hij ook niet aanslaan. En omdat het de eerste auto met airco was wist ik dat ook niet over die temperatuur gebeuren. Ben toen terug naar die garage geweest,en daar vertelde ze mij dat hij onder de 4 graden niet werkt. Dus denk dat het met jou ook het geval is,op dit moment doet die van mij het ook niet,heb nog even gekeken. |
#10
|
||||
|
||||
wat dat betreft is dit voor mij ook de eerste auto met climatronic maar heb er zelf opgebouwd laten we maar hopen dat het hier dan aan ligt
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#11
|
||||
|
||||
Petje af voor al dat werk dan,zit best ingewikkeld in elkaar.
Ben blij dat het er bij mij al op zit,had het er anders niet op gebouwt. Ben aardig technisch al zeg ik het zelf maar zo,n clima inbouw gaat mijn pet te boven. Maar schijnt als je er al gewone airco op heb,dat het een stuk makkelijker is. |
#12
|
||||
|
||||
nee helpt niet echt want de enige overeenkomsten zijn de pomp en de leidingen, voor climatronic ben je oa nodig kachelhuis 2 kabelbomen (de mijn was van een vr6 en moest in een tdi) een ander regelrelais een ander voorfront met andere ventilator (3 standen) regelapparaat voor de clima pomp en leidingen en airco radiateur en ook nog verschillende thermoschakelaars en electrische schema"s een hoop geduld en veel tijd.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#13
|
|||
|
|||
hey
heb je nog een schema of zo hoe die kabelboom loopt vooral t gedeelte van de aircopomp gr. ddi |
#14
|
||||
|
||||
ik heb wel de schema's maar ik kan ze zo niet voor je mailen printer dood en je moet ze eerst printen en dan scannen weet nietwaar je woont? ik woon in de buurt van emmen
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#15
|
||||
|
||||
mss een handig linkje voor schema's voor een golf 3 heb ik namelijk ook mijn schema vandan voor de zetelverwarming van golf 3
klikkerdeklik |
#16
|
||||
|
||||
hier staat wel het grootste gedeelte op maar niet alles en de schema's die hier staan zijn niet volledig, zonder elsa had ik het niet klaar gekregen wel alle lof naar de site staat vol goede bruikbare informatie en was voor mij ook een bijbijbel.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |