|
|||
|
|||
nieuw speelgoed
hoi dit is mijn golf,ke het is een 1100gg hij is met een schroefkit verlaacht
de velgen zijn 14 van een Maserati turbo er moet nog een hele boel aan gebeuren ze hier al een foto greetz steven |
|
|||
|
|||
Zo te zien een leuke basis
Zuinig op ze zijn |
|
||||
|
||||
Weet je wat de steek van de maserati velgen is?
Last edited by Tjeerd : 24-12-2009 at 10:40. Reason: maasserrattie verkeerd geschreven |
|
||||
|
||||
Maserati is wel goed geschreven, dat dan weer wel.
Steek is 4x100 misschien.....
|
||||
|
||||
volgens mij heeft maserati 4x98, dus zal wel met schuifbouten gaan
|
|
||||
|
||||
Leuke Golf!
En die wieltjes zijn perfect in my opinion! Lekker klassiek uiterlijk en toch apart omdat je ze niet veel tegenkomt (laat staan op een Golf!). Verpruts 'm a.u.b. niet, want volgens mij hoeft er helemaal niet veel aan te gebeuren (qua uiterlijk dan!). Succes ermee! |
|
|||
|
|||
de velgen zijn inderdaad met springbouten
de auto zal zo blijven juist hier en daar wat opfrissen he en enkele chrome extratjes de motor word vervangen door een 1300gt van een polo of een andere 1100cc deze word gespoten met bordeaux house of color verf deze heb ik nog staan van een vorig project (quad) waar ik met gestopt was alvast bedankt voor de toffe reacties en sorry voor de schrijffouten hier nog enkele fotokes |
|
||||
|
||||
Leuk karretje en wit is natuurlijk altijd goed!
Achterklep is wel strak gemaakt zie ik. Zit er nou een bochel in je achterwisserarm?
|
||||
|
||||
leuke 1,aparte wieltjes
|
||||
|
||||
geinig zo icm met die wielen. zeker een combi die je nooit ziet...
|
|
|||
|
|||
alvast bedankt voor de toffe reacties
en inderdaad de achterruitenwisser moet nog weg als de motorzorgen zijn opgelost dan word de wagen afgewerkt en opgefrist er komt ook een nieuwe laklaag op ik dacht aan het wit van de nieuwe seat leon cupra nl. candywhite en mijn vrouw dacht aan een creme kleur wat denken jullie ?? |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, wat voor maat zijn die bandjes?
|
|
|||
|
|||
de bandjes zijn 195/45/14
|
|
||||
|
||||
Ik zou het bij een orginele kleur wit houden voor de golf 1, alpine wit bijvb.
|
|||
|
|||
velgjes even moeten rijnigen na die sneeuw
tijdens en nu ik moet er nog eens over gaan wand ik ben nog er nog niet gelukkig mee |
|
|||
|
|||
hier heb ik een paar jaar geleden mee gereden
|
|
|||
|
|||
oeps foto vergeten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lol . Gave kar is dat! |
|
|||
|
|||
mercie dat was mijn eerste golfke het was een vrak maar ik heb er wel veel plezier aan beleeft hier en foto van de achter kand
|
|
||||
|
||||
Hahaha mag je daar zo mee rijden in Belgie?
Steekt wel heel ver uit...