|
|||
|
|||
bobs_cabbie
heey ik zal me even voorstelllen ik ben bob 19jaartjes kom uit brunssum(zuid-limburg)
ik ben in het bezit van een rode golf 1 cabrio sportline,groene golf 1 cabrio classic line, oldskool golfje 1 1.1 en een golf 1 gti [IMG][img]IMG_0497[img][/IMG] gr bob |
|
|||
|
|||
hoe krijg ik mijn foto's online?
|
|
||||
|
||||
Welkom
Mooie collectie hoor op die leeftijd Foto's even ergens online zetten, ik gebruik zelf photobucket (gratis en alles is in albums te sorteren) en dan de link naar de foto tussen [IMG] [/IMG] zetten en dan moet hij doen |
|
|||
|
|||
Heey bedankt ik zal vanmiddag wat foto's erby zetten ;-)
Ja me vw collectie begon al op me 17e met de golf 1 gti maar vanmiddag kome er foto's en de specificaties van me gulfjes Gr bob |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
bij deze een wat foto's
als eerste me golfje 1 cabrio sportline hier komt komend jaar een 8v dx in met webers Last edited by bobs_cabbie : 23-12-2009 at 21:24. |
|
|||
|
|||
hier een foto van de classis line
en een foto van me c2 "s |
|
||||
|
||||
welkom,nette cabbys
|
||||
|
||||
Keep up the good work kerel en we zien ons snel weer he
|
|
|||
|
|||
hier nog wat foto's van me oldskool mk1 1.1 in de sneeuw:P
|
|
|||
|
|||
en nog wat foto's van me gti
|
|
||||
|
||||
Welkom, Het is idd een leuke en aardige collectie voor die leeftijd. Nice
|
|
||||
|
||||
Howdy!!!
V.w.b. die C2's: JAMMIE!!!! |
|
||||
|
||||
zo, he. Zijn dat de schijven die zo gloeien, van die oldschool golf??
|
|
|||
|
|||
Quote:
die c2's komen op de sportline inclusief webertjes:P |
|
||||
|
||||
Heey jou ken ik wel, toen gezien in Sittard op de Meet and Greet, blijft alleen jammer die Lenso velgen, ben blij dat je nu Porsches eronder gaat zetten, die Rode cabbie is in mijn ogen de mooiste.
Kom je ook de 10de januarie naar Echt? Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
heey ronnie ja idd toen had ik de lenso's er onder ja ma heb er de rerst van het jaar rh cup velgjes onder gehad ik kom de 10e idd ook na echt sta als nmr 33 op de lijst kom met de oldskool gulf dan maar ik ga sóchtends eerst na t kever winterfestijn in rosmalen tot de 10e h fijne feestdagen iedereen |
|
||||
|
||||
waarom 'jammer van die lenso's' ? met lenso's is niks mis IMO....
gaaf wagenpark en dat met 19jaar
|
||||
|
||||
leuke eentjes heb je!
welkom. groet frank
|
|||
|
|||
idd die lenso's stonden er niet verkeerd onder mja was erop uitgekeken toen heb ik ze verkocht en rh cupjes gekocht en nu liggen de c2's klaar voor te rollen:P
|