Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 21-12-2009, 22:37
b_houben b_houben is offline
Forum Newbee

Default Cabrio TDI 90 PK of 110 PK

Na jaren een keverfreack geweest te zijn rijdt mijn vrouw nu twee jaar rond in een golf cabrio TDI 90 PK van '97. Ondertussen heb ik al heel wat vervangen aan de wagen (rollementen voor en achter, veerpoten, injectiepomp gereviseerd, nieuwe alternator, nieuwe radiatorventilator, nieuw verwarmingselement...) alleen het interieur is in beige stof en aan vervanging toe (schade bestuuurdersstoel). Ik heb nu op ebay een cabrio met identiek hetzelfde beige interieur gevonden maar dan in full option (lederen verwarmde zeteld, airco, airbags, schijfremmen achter...) dat alles ontbreekt in mijn huidige golf. Eerste bedoeling was om alleen de zetels en deurpanelen om te bouwen maar de carrosserie van de 110 ziet er ook nog zeer goed uit en beide wagens hebben hetzelfde aantal Km (230.000). Ik ben nu aan het denken om de 110 te behouden zodat ik ook van de airbags, airco.... wat meer PK's kan genieten. Is er een kwaliteitsverschil tussen beide motorversies???
Reply With Quote
Reply

Posting Rules