![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey ik heb zins kort een leuk project gekocht
ik kocht de wagen zo goed als kaal maar het is een scirocco 16v moter en ophanging alles was er af voor een golf 1 ![]() ![]() ![]() waarom waarom ik had paar maanden geleden een ongeval met mijn scirocco gt 2 16v en die is dus donor geworden ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een z40 is een Scirocco cabrio? Is het zo`n bieber uitvoering oid?
Ik vind het wel vet nu al ![]() Maar als je zo iets hebt en een golf dan ga je toch niet zo`n ding slopen om een golf de weg op te krijgen ![]() Maar leuk project. Je gaat al het bruikbare van je schade scirocco op deze overzetten als ik het goed begrijp? Ik ben benieuwd wat je er van maakt. Zal het in de gaten houden Succes ![]() Gr Arno
|
||||
|
||||
![]() model is niet echt supermooi,toch heeft het wel wat
![]() lekker anders ![]()
|
|||
|
|||
![]() best leuk lkkr apart idd...interieur is alleen wel om te huilen
|
|
||||
|
||||
![]() het interieur is er al uit
de audio delen tevens de autotelefoon zij appart gehouden is echt old school foto,s volgen
|
||||
|
||||
![]() Cool! Nog een aftermarket cabrio op het forum
![]() ps. als je dat stuur weg gooit, geef mij even een PM ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aparte wagen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeg, als die rode stoelen weg gaan weet je me te vinden...
|
|
||||
|
||||
![]() ontzettend GAAF!!!
Met de kap open ziet het er denk ik al flink anders uit, dat interieur is echt iets voor David Hasselhoff ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben weer wat verder gegaan
het interieur was dus rood gespoten met een spuitbus en is dus nu oud ijzer nieuwe velgen gemonteerd ![]() en op de achterkant zat een vette spoiler ![]() en die is er nou af met de antenne er bij al een stuk beter want de emblemen zijn nu ook weg ![]() zaterdag weer verder met de wagen
|
||||
|
||||
![]() Nog nooit in real life gezien dit model, ben wel benieuwd wat het word. Suc6
|
||||
|
||||
![]() fantastisch,
![]() je moet er maar tegen aan lopen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
z40 is de uitbouw-kit van Zender, het dak lijkt me inderdaad een after-market bieber dakje. origineel hoort er weer een hele andere spoiler op die bodykit te zitten: ![]() ![]()
Last edited by ArjenE : 07-12-2009 at 12:40. |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf, wel echt jaren 80 maar goed dat is weer helemaal hot!
|
|
||||
|
||||
![]() vandaag weer verder gegaan met het er uit halen van alle kermis van de vorige eigenaar
![]() kwam ik 100 van die blauwe blokkies tegen die waren allemaal op de verlichtings kabels ![]() ![]() ![]() en de audio was ook drama is er nu ook uit ![]() en hup er uit ![]() en toen kwam ik weer aan de voor kant van de wagen en zag ik die lelijke moterkap en lampen aan de voor kant en die heb ik ook maar veranderten verwijdert ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag weer even verder gegaan
kwam vossie nog wat onderdelen halen en heb ik hem meteen aan het werk gezet ![]() en hij heeft voor mij de deukjes verwijdert uit het spatscherm ![]() en meteen hebben we het dak verwijdert ziet er echt wel beter uit en het interieur is ook weg ![]() ![]() ![]() van de week gaan we weer verder
|
||||
|
||||
![]() wat is die staaf in het midden.. voor zijn vriendin of een microfoon van karaoke apparaat?
|
||||
|
||||
![]() welke de auto telefoon of de equalizert
|
||||
|
||||
![]() die douchekop
|
||||