Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Ice en andere auto electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 03-12-2009, 23:10
OldSkool-II's Avatar
OldSkool-II OldSkool-II is offline
VW Guru

Default Jbl Gto 6000

Ik heb sinds kort een probleem met een 6-kanaals JBL GTO 6000 versterker.
Hier binnen gekregen voor reparatie, want hij zou niet meer aanblijven in de auto.
Klacht was dat hij continu aan en uitgaat. Hier aan m'n testbank gehangen, en hij blijft het gewoon doen, krijgt signaal binnen en stuurt het uit.

Niks aan de hand zou je zeggen. Nu wilde ik hem in mijn eigen auto even testen, en wat blijkt, hij gaat continu aan en uit.

Dus aan een 230v naar 12v omvormer van 3/5 Ampere blijft hij wel aan, omvormer geeft 13.8v.
In de auto, met een 65a accu, met een spanning van 12.5v stil en 14.1v met draaiende motor, doet hij het niet. Massa en plus zijn goed!, ook direct op de accu veranderd niks.

Heb al een mail naar JBL gestuurd, maar die reageren nergens op. Lokale audioboer heeft dezelfde setup testbank als mij, dus kan ook niet meer voor mij betekenen.

Wie ow wie kan mij verder helpen?
Old 25-01-2010, 09:30
gbgolf2's Avatar
gbgolf2 gbgolf2 is offline
VW Addict

hey,,

hmmm een heel raar probleem dat die wel op de omvormer doet en niet recht direct aangesloten:S ma wat ik je voor advies wil geven want je zou haast denken dat hij geen goeie massa heeft ma wat je ff kunt proberen is 2 koperen kabels wat je voor 230volt gebruikt die kabel ff proberen om aan te sluiten want de kans is ook dat de kabels waar je hem mee aansluiten niet goed is!! anders zou ik het niet weten!!
Reply With Quote
Old 25-01-2010, 11:49
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur

probeer er eens een condensator tussen te zetten.

Mss dat hij uitvalt omdat de batterij van de auto niet constant genoeg is tov de omvormer.

Het is ma een ideetje.

Grtz Jel

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules