|
|||
|
|||
Corrado G60 blok in golf 3..
hallo ik heb nu een
Golf 3 Gti 2.0 8v maar wil eigenlijk een g60 blok erin leggen kan dat zomaar en kan ik dan mijn eigen versnellings bak behouden..... en wat moet ik hebben ? van het blok ? computer zeker maar moet de kabel boom ook omdat je op 4 cilinders blijft... ? als iemand zo blok compleet heeft liggen stuur me maar een bericht Gr nick
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bak kan je gebruiken
uitlaat zelfs als je dit echt wil motorsteunen overbouwen en hangen maar hele makkelijke operatie je moet alleen een ic ophangen |
|
|||
|
|||
las er even overheen
wel g60 kabelboom helemaal compleet nemen en de computer ook |
|
|||
|
|||
okej jah maar ik kan wel mijn orinele motorsteunen behouden en me bak ook op dat g60 blok zetten,,
want blok is zelfde volgens mij alleen zit de g lader erbij enz
|
|||
|
|||
ik zag dat vwjean mijn link al geplaatst had! het is niet verstandig om de gti bak achter de g60 te hangen vanwege het koppelverschil van de motoren heb ik mij laten vertellen..
het schijnt dat je de gti bak zomaar kapot rijdt! voorderest moet je het volgende doen: andere computer. kabelboom ombouwen van de zekeringkast naar de motorruimte. ander schakelmechanisme. intercooler plaatsen. maar komt er gewoon een standaard g60 blok in? succes Gr Rene