|
|||
|
|||
Deurrubber klemmetjes (kunststof)
Heb nieuwe deurrubbers voor mijn golf besteld, nu heb ik nog een vraag.
Het rubber dat rond om de deur zit (wat dikker) zit vast met kunststof klemmetjes, maar hoeveel en waar horen ze te zitten. Mvgr. Bram |
|
|||
|
|||
heb je er foto's van?? ik heb dit nog nooit gezien namelijk.
|
|
|||
|
|||
Damn zie nu dat het aantal erbij vernoemt staat..... *dow*
Maar waar is nu de vraag.... |
|
||||
|
||||
Ik heb die helemaal niet op mijn Golf 1? Zit gewoon vastgelijmd..
|
|||
|
|||
die dingen heb ik nog nooit gezien. Hoe moet ik die in de rubber bevestigen? de gaatjes die erin zitten zijn nl. bedoeld als ontluchting lijkt mij.
Bij mij zitten de rubbers ook gewoon gelijmd! |
|
|||
|
|||
Toen ik de rubbers eruit trok zat het idd gelijmd, maar er kwamen ook wat van die klemmetjes mee....
|
|
||||
|
||||
Heb van de week nog de deur rubbers bij mijn golf 1 erop gezet.
Er zitten 3 aan de schanierkant en 1 ter hoogte van het slot. De rest zit gelijmd. |
|
|||
|
|||
en hoe bevestig je die klemmetjes dan? goed om te weten want aan de rechterdeur van mn gti blijft de rubber, ondanks goede lijm, niet mooi op zn plaats!
en in welke gaten van de deur moet je die klemmen drukken?? |
|
|||
|
|||
en hebben alle golfs\caddy mk1 dit?
mvg
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt zitten er ind maar 4 in per kant Erin drukken en het zit vast |
|
||||
|
||||
Zitten gaatjes in je deurrubber waar je de klemmetjes met de twee zeg maar veugeltjes 1 voor 1 indrukt, daarna druk je de geribbelde kant in de gaatjes van je deur en evt. indien nodig vastlijmen van je rubber( denk er wel om dat je het rubber goed hebt) succes
|
|
||||
|
||||
Ik heb de klemmetjes achterwege gelaten. Als de rubbers goed op hun plek gelijmd zitten hebben ze weinig nut en ik vind het zonde om gaten in de nieuwe rubbers te prikken.
|
||||
|
||||
Quote:
In nieuwe deurrubbers zitten de gaten er al in. |
|
||||
|
||||
In de mijne heb ik geen gaatjes gezien maar zou best kunnen. Maar dan is het dus zaak om bij de klemmetjes te beginnen als je de rubbers erin plakt.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij die klemmetjes nog theo? zou er graag wat willen bestellen want aan 1 kant zit de deurrubber niet goed dus misschien dat die klemmetjes helpen! kun je me ff pm-en erover? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
de klemetjes kosten 0,48 Euro per stuk normaal.
zijn nog genoeg te krijgen. |
|
|||
|
|||
maar hebben alle golf\caddy\jetta mk1 dit?
mvg
|
||||
|
||||
Quote:
Caddy I - 6 stuks Golf I - 8 stuks Jetta I - 8 stuks In Nederland schijnen de klemmetjes vervallen te zijn. Last edited by theowob : 27-11-2009 at 21:38. |
|
|||
|
|||
kan ik er dan bij jou nog krijgen voor de caddy?
mvg