#1
|
|||
|
|||
kenteken omkeuren , Wie is waar geweest?
Zouden we hier een lijstje kunnen maken waar iedereen geweest is en hoe hun bevindingen waren.
Het gaat er dus om wie zijn motor swap op kenteken heeft laten zetten en wat hun ervan vonden . PLAATS : BEVINDINGEN: -------------------------------------------------------------------------- |
#2
|
||||
|
||||
ik heb het meerdere keren laten doen voor m'n werk,maar aangezien de regels nou anders zijn zul je daar weinig aan hebben,denk ik....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
ik ga binnenkort, zal mn bevindingen dan gelijk posten..
__________________
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI |
#4
|
||||
|
||||
Ik heb mijn kenteken net binnen, ben vrijdag 6 november naar Heerenveen geweest voor een motor omkeuring, en wel van 1.6 automaat naar 1.8T met 209 pk.
CO test, remmentest ( met trommels achter ) motorgegevens genoteerd, nieuwe gewicht gewogen en de keurmeester is een blokje om geweest. Dit alles heeft 50 euro gekost en 45 minuten. Voor degene die het wil controleren het kenteken is LF 97 RN. |
#5
|
||||
|
||||
5 tientjes voor 45min. werk is niet duur. Een gemiddelde APK is nog duurder
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#6
|
||||
|
||||
nieuwegein
van 1.6benzine naar 1.6TD motorkap open en van onderen beetje kijken of t netjes zit. stukje warmrijden en roetmeting, klaar
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius |
#7
|
|||
|
|||
mk2 16v naar vr6
hele ochtend gewacht (geen afspraak) kap open even kijken en klaar in den bosche gekeurd kenteken ls-lb-74
__________________
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
#8
|
|||
|
|||
nieuwegein
van 1.1 37kw naar 1.8 118kw indentificatienummer gekontroleerd / motorcode opgeschreven /voorwielen en stuur op speeling gekontroleerd remmen getest voor en achter /lichten na gekeken en gewogen was 50 euro kwijd voor 3 kwartier alleen heb ik geen golf c meer de typeaanduiding gaat eraf dus als je met een gti gaat staat het daarna niet meer op het kenteken kb-91-yv |
#9
|
||||
|
||||
Groningen:
van 1500 8v jb naar 1800 16v kr even verteld wat het kenteken was van de auto waar de motor uit kwam, verder vroeg hij wat voor remmen er rondom opzaten, en heeft gekeken of alles degelijk vast zat. remmentest bank, en db meeting met powersprint uitlaat met dubbele dempers. al met al een kwartier werk 50 euro betalen en weer weg. staat nu 1800cc en 102kw op het kenteken. Kenteken: FD-26-RN
__________________
Het is geen GTI... |
#10
|
||||
|
||||
Golf 16V gekeurd in Heerenveen van 95 KW naar 195 KW TFSI-DSG .
Er werd heel scherp gekeken of de wagen ook was omgekat. 45 minuten geduurd , en voor de rest als hier al een paar maal is omschreven. Kenteken komt hopelijk volgende week binnen.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#11
|
||||
|
||||
Klink allemaal erg positief! Tegen de tijd dat mijn kever voorzien is van een andere motor wil ik deze ook om laten keuren. Ik ben benieuwd of iemand al ervaringen heeft met luchtgekoelde VW's om te keuren...!?
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#12
|
||||
|
||||
valt het nog iemand meer op dat ze zich mooi aan hun 3 kwartier houden
__________________
|
#13
|
|||
|
|||
idd ja, valt wel op.
Keur zelf ook vaak genoeg auto`s maar 45 minuten ben je toch echt niet bezig. Meer 20-25 minuten. Maar goed, als het maar gedaan is, dan maakt het vaakt och niet uit hoe lang ze bezig zijn geweest. Zal van de week eens bellen om een datum te prikken omzelf ook heen te gaan. Het zal voor mij wel Amsterdam gaan worden , want dat is gewoon dichterbij. Alleen nog niemand gezien die daar geweest is in deze topic. |
#14
|
||||
|
||||
Zijn jullie veel zwaarder geworden? Is het ook nog interessant om te spelen met het gewicht (lege tank, geen/half interieur, geen reserve wiel etc.), bij opnieuw wegen?
__________________
Member of Dub05 |
#15
|
|||
|
|||
Quote:
Ja idd, zou lullig zijn als je alles overnieuw moet doen he. Last edited by Domi : 18-11-2009 at 10:45. |
#16
|
|||
|
|||
Quote:
idd ja, leuk speelgoed |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Met trommels
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#18
|
|||
|
|||
Quote:
was 750 kg op kenteken nu massa ledig 880 massa rijklaar 980 was op de weegbrug 880 met halve tank + reservewiel en krik zonder achterbank |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Ja en ook nog met een subframe zonder stabilisator stang, ik heb gewoon de motor erin gegooid en voor audi s2 remklauwen erop gezet, voor de rest was alles origineel van een 1.6. |
#20
|
|||
|
|||
Quote:
En nu kun je weer helemaal van voor af beginnen met opknappen. |