|
|||
|
|||
Belgische reclame "Nostalgie - niets dan classics"
Ik reed vandaag dankzij een file over België terug naar Maastricht van mijn werk en kwam door Belgisch Eisden (gemeente Maasmechelen) en zag daar een groot reclamebord aan de gevel van een huis hangen met de tekst:
"Nostalgie - niks dan classics". Op zich niet bijzonder, wat deze reclame bijzonder maakte was de rechterachterkant van een witte golf 1 gti (oude type met stalen bumpers en kleine achterlichtjes) wat afgebeeld was. Mijn vraag: waar komt deze reclame vandaan en waar gaat hij over? Erg leuk om een stukje golf 1 gti zo groot op een gevel te zien hangen |
|
||||
|
||||
Nostalgie is een Belgisch radio station wat consequent classics draait uit de jaren '80.
|
|||
|
|||
haha, ja heb het ook al zien hangen,
schrok er even van grtz |
|
||||
|
||||
ik heb het nog niet gezien maar ik heb er al wel van gehoord
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De radiozender ken ik ook,maar heb de reclame nog niet gezien!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
heb de reclame ook al op tv gezien (belgische zender wel)
|
|||
|
|||
a.u.b
knap gevonden
|
||||
|
||||
der is nog een tweede reclame van met een rode gti golf 1. alsk em vande week tegenkom scan ik em wel ff in .
grtz Jel
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha prachtig! Lijkt de mijne wel! Is dat nou een tankdop met klepje? Die horen dus op een oud type golf 1?
|
||||
|
||||
zeer mooi. ben nu wel benieuwd naar de andere foto en naar de tv-reclame
|
|||
|
|||
Quote:
dat klepje hoort er niet op Supervet deze reclames!!!! en origineel gedaan zeg dat embleem aangepast. Bedankt voor de info! |
|
||||
|
||||
Quote:
Op welk type hoort die tankdop met klep dan?
|
||||
|
||||
golf cabrio.. toch ?
|
||||
|
||||
nostalgie: Volkswagen. Wie anders?
|
|
|||
|
|||
Quote:
cabrio vanaf 1985 meen ik, en op de GTI is het alleen op het '83 model uitgevoerd, echter zonder logica: de ene '83 er GTI had een tankdop met klepje, de andere weer zonder. Kan niemand over roepen wat nu hoort. Ik denk dat de tankdoppen destijds door elkaar zijn gemonteerd, lag eraan wat nog 'over' was (restbestand he want de golf 2 kwam eraan). Dus op een '78er GTI hoort zo'n tankklep zeker niet. |
|
||||
|
||||
Voor mij is het ook een raadsel die tankdoppen, heb er nu al 2 besteld bij de automaterialenzaak maar passen doen ze niet.
Hbase code T-18 en T-19 passen niet.
|
|||
|
|||
Quote:
Tankdop met klepje heb ik vorig jaar nog gewoon bij de dealer gehaald, past prima. moest er wel bijna 27 euro voor neertellen.. die "normale" krijg je bij VW Classic Parts, prijs volgens mij iets van 10-15 euro. |
|
||||
|
||||
Quote:
en ik was em is kwijt en heb er dan een paar dagen de dop van een audi 80 cabrio ('91) opgezet, die bleef goed zitten :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Kon je hem ook gewoon op slot doen?