|
|||
|
|||
Mijn Polo coupe uit 92..
hallo even voorstellen
mijn naam is Harmjan, 18 jaar, kom uit Assen, en ben sinds een half jaar in het bezit van een Vw Polo Coupe uit 1992.. na een hele tijd op het forum te hebben rondgestruind vond ik het tijd om maar eens mij 'project' te posten mijn project is eigelijks zo goed als klaar, maar wil jullie toch wat foto's laten zien. hoe hij was, en hoe hij nu is.. en jullie hulp en mening hoor ik graag! zo, hehe, ik denk dat ik het doorheb!! zo stond hij er voor de zomer bij! Roest achter de spatlappen weggehaald! Zowel links als rechts roest Gestraalde kleppendeksel en gespoten luchtfilterdeksel Roest bende rechtsachter! bak en braad werk:P wieltjes passen! mening graag! ronals 4x100 7j ET25.. past dat met een 185 55 band? of.. laswerk achter de rug, plamuren en sschuren ok voor een deel. stootstrips eraf gehaald, en gaatjes dichtgemaakt! SCHURENSCHUREN SCHUREN steenslag coating!.. voorheen een gaat bij de spatlappen, en nu: eerste laag lak kofferklep strip in kleur gespoten! achterbumper!! ( ja ik weet het, trekhaak gaat er nog es af!!) warmdraaien.. en even een setje velgen gepast.. en zo staat hij er nu bij! nog sugesties? Last edited by JannekePolo : 10-11-2009 at 22:17. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
auto komt me bekend voor, zo an kenteken en paar andere dingen te zien, is van me pa geweest jaren terug, ik heb er es een kleine aanrijding meegehad(rechtsvoor)auto later ingeruild bij zwager, in eext
|
|
|||
|
|||
Quote:
kan wel kloppen, zat een sticker van Okken Eext achterop ofzo.. herken je hem nog terug?? |
|
||||
|
||||
leuk polootje
suggestie's? eerst maar eens een (heel) eind laten zakken....
|
||||
|
||||
Quote:
en een setje 13ers ipv 15ers
|
|||
|
|||
herken hem aan kleur en kenteken
|
|
|||
|
|||
zakken,spiegels in kleur en dikke 13" er onder.
|
||||
|
||||
Doe maar gewoon zo
|
|||
|
|||
zoo dat is een dikke fotoshop!
hoeveel zal dat verlagen zijn? indd zakken verder ziet de polo er echt netjes uit
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 14:12. |
|
||||
|
||||
jammer van die embleemloze grill
wil je een vw of merkloos geval? als je merkloos wil, koop dan geen vw Vind het jammer dat veel mensen die embleemloze grillen erop zetten
|
|||
|
|||
Wat ik nog zou veranderen bij deze,knippers zijkant of eraf of smoke kleurige plaatsen.
voor knipperlichten iets donkerder maken en de lampen zwart maken en kijken voor zwate mistlampen. verder is het gewoon een leuk ding!