|
||||
|
||||
Dude46
Hallo allemaal,
Mijn naam is Doede Henni, en woon in hilversum(weekend friesland) ben 18 jaar en heb een aantal maandjes mijn rijbewijs nu. Na een tijdje rond gesneupt te hebben, dan nu eindelijk een golfje aangekocht. 1600tje, leek me prima om mee te beginnen. ga hem zaterdag ophalen,erg veel zin in natuurlijk! Plannen voor de golf: Niet teveel, enkel. * Met ze bekkie op de grond! * mat zwart of grijs rollen,welbekende dambord op het dak(oftewel, de oldskool look creeren) * en een paar fatsoenlijke velgjes. Heb zelf het idee dat deze velgen wat aan de grote kant zijn, en dat hij hierdoor niet laag genoeg kan. wat is jullie mening hierover? hier alvast even 2 foto's. Last edited by Dude46 : 10-11-2009 at 18:30. |
|
||||
|
||||
Leuk oototje .
Wel gekeken of hij niet rot is etc..? Zou jammer zijn . |
|
||||
|
||||
Welkom!
'bekkie op de grond' : strak plan rollen: Why? 15''? |
|
||||
|
||||
Quote:
van onder zag ie dr goed uit voor zover ik kon zien, links achter heeft ie een flinke plek. Zit zelf in de metaal, dus plan is om er een nieuw stuk voor te maken. Gooi m zaterdag eerst even op de brug om de auto eens van onder te bekijken. Quote:
rollen? omdat hij er op foto aardig uit ziet, maar int echt heeft ie tog wel een aantal plekjes! ga nog even kijken hoe en wat, heeel mischien laat ik hem ook wel zo. maar denk tog aan de roller. 15" is vrij groot ofniet? wil em namelijk echt LAAG hebben. Overigens lijkt het of ie voor al een beetje verlaagd is, maar wil er gewoon schroefsetje onder knallen. |
|
||||
|
||||
welkom op het forum .
|
|||
|
|||
welkom,
als je een flink laag bandje op deze velgen legt dan kan je volgens mij al flink laag gaan. groeten jasper. |
|
||||
|
||||
precies, zijn leuke velgen. horen bij de auto.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
nette mk2 zijn dat BBS RA 15"x6 ? zo ja mocht je ze weg doen heb ik wel interesse als ze nog goed zijn.
|
||||
|
||||
Welkom hier,have fun
|
|
||||
|
||||
Zitten nu 13 inches onder, lekker klein.
verlaging set gemonteerd, nog geen schroefset. want kon nog een verlagingset krijgen, dus dacht gooi die er dan eerst maar even onder. Hangt nu goed laag, maar kan nog veel lager. Zal binnekort wel eens foto's posten |
|
||||
|
||||
Hierbij een aantal foto's met wat veranderingen.
De 13"velgen die spoedig worden vervangen voor een paar mooie. verlaagd met een schroefsetje van sjaak, maximaal naar beneden gegooid, verder kon die niet. toen ik de auto kocht zat er ook geen lip onder, die dus even gescoord en gemonteerd. en een ander grilletje, gele koplampen zijn in de maak. Hier waren we nog aan het stellen, staat inmiddels op het laagst. Last edited by Dude46 : 11-01-2010 at 22:26. |
|
||||
|
||||
heey ziet er grappig uit mooie kleur ook haha LA7U ofniet?? maare met 16"kan ie ook laag zat hur kijk maar
en nee hij is niet zo laag omdat ie in t gootje staat want als je goed kijkt zie je dat ie er nog net voor staat |
|
||||
|
||||
je zou inderdaad 16 " kunnen pakken met een heel plat bandje,
maar aangezien ik tog nog wat anders wil gaan kopen, ga ik nog even goed zoeken. Loopt het bij jou niet aan in de wielkasten?voorderest erg nette mk2 |
|
||||
|
||||
inmiddels zijn de gele koplampen ook klaar, staat erg leuk vind ik zelf.
hierbij ook even een fototje voor de geinteresseerden |
|
||||
|
||||
leuke golf geworden,hij hangt alleen giga in de kont...
voor iets lager en/of achter iets hoger,dit is geen pan...
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. Gele koplampen ook, alleen dat geplakte kruis is niet zo mijn ding.
Rollen is zonde eigenlijk, de auto ziet er nog heel leuk uit zo op de foto's.
|
||||
|
||||
strakke bak geworden man,leuk projectje.
gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben het met je eens, op de foto ziet het er wel naar uit ja. was me zelf ook al wel opgevallen, maar in het echt valt het reuze mee. Zal nog eens goed kijken, anders achter even wat omhoog schroeven. en over dat rollen, lijkt me tog wel een strak plan, aangezien die wel een aantal flinke plekken heeft. dus die eerst even behandelen met owatrol oid. dan staalplamuur en vervolgens voorbehandelen voor de roller. bedankt voor de leuke reacties tot nu toe. Grtz |