|
|||
|
|||
verlagen
hallo,
Ik ben voledig nieuw op dit forum en ben sinds kort verliefd geworden op de golf 1. Nu had ik een paar vraagjes ivm verlagen. -Als je op 15" rijd met een band met dikte 50mm hoeveel kan je deze wagen dan verlagen zonder dat je problemen krijgt met het schuren van de banden tegen de wielkassen bij het draaien en zonder over elke vluchtheuvel 10 per uur te moeten rijden? dus om nog gewoon vlot te kunnen rijden? -Moet je bij het verlagen nog andere aanpassingen doen buiten de veren? Grtz C. |
|
||||
|
||||
- Hoe lager hoe meer de breedte van de velg en band meetellen, 40mm rondom of 40/60mm kan makkelijk met 195 brede band.
- Andere schokdempers kan ook nog. Last edited by Kaj_A : 04-11-2009 at 12:45. |
|
||||
|
||||
hoe laag wil je....ook niet geheel onbelangrijk
|
|||
|
|||
mijn mening: schroefset halen. Ongeveer even duur als een setje verlagings veren en kan je zelf helemaal bepalen hoe laag je wilt gaan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
indd. gewoon schroefset halen hoeft niet eens veel duurder te zijn dan vaste verlaging. ook als je later een andere velg wilt kun je hem dan weer op de gewenste hoogte zetten. |
|
||||
|
||||
Mijn mening: search gebruiken, 80% van de topics op dit forum gaat zowat hierover.
|
|
||||
|
||||
Om in te gaan op de daadwerkelijke vraag van de topicstarter, dat hangt veel af van de ET waarde van de velg. Hoe kleiner de ET waarde hoe meer de velg naar buiten komt waardoor de kans groter wordt dat hij het spatbord gaat raken bij inveren.
Ik had mijn oude golf ooit ca 80 mm verlaagd met ET20 en dat liep achter aan bij het nemen van een hobbel. Nu is ET 20 ook best wel een lage waarde. Met ET35 of 38 heb je hier al veel minder last van.
|
||||
|
||||
Quote: