|
|||
|
|||
scirocco 1 rieger gtb
scirocco 1 rieger gtb
hier is mijn volgend project ik ga een scirocco 1 voledig retaureren. ik heb over een paar weken een nieuwe rieger gtb kit gekocht voor 250€, die kost ik niet laten ligen het was een ritje van 1600 km maar dat had ik er voor over. ook heb ik verleden week nog een motorkap gekocht van rs zeer mooi voor de liefhebbers, dus ik de auto in en een ritje van 1200 km dus die heb ik ook al. ik dacht eerst mijn bbs rs velgen te verkopen maar met die reger kit kost ik ze wel gebruiken, maar ze waren maar 7j breed,dus heb ik een man opgebelt van nederland die een paar dagen later thuis voor de deur stond samen hebben wij dan de riegerkit op de scircco gehouden om de juiste velgmaat te bepalen met name de voorste worden 8 j en de achterste worden 11,5j de randen worden verdicht gepolijst de harten worden in de kleur van de wagen gespoten nieuwe boutjes en nieuwe centermoeren dus de bbsjes worden als nieuw ook gekeken of de bandenmaat daarvoor nog leverbaar was en neen maar ik kan ze wel bestellen bij yokohama en dat heb ik dus ook gedaan ik moet er enkel maar 4 maanden op wachten. de motor blijft niet origineel er komt een 2.0 16v in type abf met turbo de kleur is ook al bepaalt en de scirocco komt in het groen effektlak volgende week ga ik een scirocco uitkiezen en beginnen de werken ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te maken en te posten hier al een foto van de motorkap een paar van de rieger kit tot zover deze |
|
||||
|
||||
ben benieuwd,wel gaaf
|
||||
|
||||
bushokjes formaat is erg onhandig
laten we toevallig een 74er mk1 te koop hebben wel grappig om eerst de delen te kopen en daarna pas een auto! ben benieuwd. groet frank
|
|||
|
|||
ik tel er 12 scirocco's mk1 hier bij mij dus ik heb maar uit te kiezen
|
|
||||
|
||||
Quote:
ben jij dan die gene waar wim het over had! ik zoek eigenlijk nog 2 nette voorschermen voor een mooie prijs maaruh, al eentje uitgezocht groet frank
|
||||
|
||||
12 FOTO'S
|
|
|||
|
|||
ik ben weer een beetje bezig geweest
de 2.0 16v abf motor heb ik uitelkaar gegooid voor te bewerken de versnelingsbak ligt ook al klaar om bij jan te laten nakijken en in orde te maken ook heb ik een goede basis gevonden voor de kas van de scirocco en deze is het geworden deze week ga ik beginnen met het demonteren van de scirocco zodat ik kan beginnen met de las en schuurwerken |
|
||||
|
||||
ben benieuwd!
zie er nu al 4 succes!
|
||||
|
||||
damn 12! ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
rocco rieger
van de rest van mijn rocco's zal ik nog eens fotokes maken |
|
|||
|
|||
zo n hele verzameling. Of lucky of rijk man. Succes wordt vast een vet ding en snel
|
||||
|
||||
als de laatste foto ook jouw huis in de achtergrond is, zit het denk ik wel goed:P
Zowiezo zijn 12 rocco's erg gaaf |
|
|||
|
|||
Ik vind scirocco 1 steeds mooier worden Misschien ook maar eens zoeken.
|
|
||||
|
||||
ben benieuwd
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Een rieger project is heel gaaf, ik ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
HUIS meer een kasteel
|
||||
|
||||
Gaaf project ! Succes erme
|