|
||||
|
||||
bora loopt niet mooi stationair
hallo mijn bora tdi 1.9 uit 1999 loopt zeer onregelmatig stationair als ik van snelheid naar stilstand kom dus hij doet het niet als ik hem gewoon start pas als ik heb gereden nu zagen we lucht in de brandtstof leidingen vliegen dus hebben de op de tekening rode onderdelen vervangen daarna leek het opgelost maar helaas iemand nog een ideee [IMG]
[/IMG] mvg ,jeroen |
|
||||
|
||||
is het als je gas geeft weer weg?
zit te denken aan je massa vliegwiel.. |
|
||||
|
||||
sorry voor de laate reactie maar idd ff spelen met het gas en het gaat weer weg
|
|
||||
|
||||
denk echt dat het je vliegwiel is, deze gaan wel eens vaker stuk.
mn collega had hetzelfde bij zijn bora, heb toen het massa vliegwiel vervangen en het was toen over.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het de massavliegwiel zou zijn.. dan gaat de auto trillen tijdens stationair komt omdat die dan geen balans meer heeft lopen lijkt me sterk dat het de massavliegwiel zou zijn.. |
|
|||
|
|||
Heb je de auto al (laten) uitgelezen?
Ik denk dat het namelijk met je lucht massa meter of injectoren of lambda senor te maken heeft. Maar uitlezen helpt je een eind op weg.
|
||||
|
||||
Quote:
goed lezen he gaat om een bora 1.9 TDI die hebben geen injectoren maar verstuiverss geen lambda sensor maar een katalysator als de eigenaar meer info wilt geven.. kunnen we hem mischien beter op weg helpen.. |
|
|||
|
|||
heb ik ook met mijn bora van de zelfde leeftijd en motor, is wel je massa vliegwiel die gaan kapot.
je moet er een vliegwiel en drukgroep en plaat in zetten van een g60 dan ist klaar. je ken er ook een beter soort massavliegwiel in laten zetten alleen zijn die erg duur. |
|
||||
|
||||
hoi bedankt allemaal,
het is dus massa vliegwiel zijn we nu achter is me verteld 1100pleuro om het weer in orde te maken |