|
|||
|
|||
Meer pk's of sneller optrekken.
Hallo, heeft iemand een makkelijk/goed idee,
om mijn golf 2 function 1.6 wat sneller te kunnen laten lopen of iig te laten optrekken?? luchtfiltertje zat er al in, maar merk na mijn idee het verschil niet.. Mvg Ron |
|
||||
|
||||
4 cilinders erbij duwen?? Hoeveel wil je uit gaan geven??
|
|
|||
|
|||
het hele inrieur eruit halen incl vloermat en dashboard, ramen eruit, achterklep en motorkap eraf, deuren eruit, alle lampen eruit schroeven de hele auto schuren, alle kit verwijderen, 1 liter benzine in de tank, koelvloeistof, remvloeistof en olie op het minimum en 10 inch wielen monteren. dan kun je vast wel sneller op gang komen, en het kost ook nog niks!! als dat nog niet snel genoeg is zou ik NOS er bouwen!! dan ga je vast het snelst van alleeemaaaaal!! rij je zo een VR6 eruit!
|
|
|||
|
|||
goed idee, begin morgen met slopen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt het wel niet helemaal compleet he Nog wat lucht uit de banden halen. scheelt ook weer wat gewicht |
|
||||
|
||||
Uitlaat, nokkenas, kop bewerken, hele blok bewerken. Het ligt er maar een beetje aan hoe ver je wilt gaan.
Makkelijkste, en (op lange duur) goedkoopste optie is, om er gewoon een 16v in te leggen. Als je er plaats en tijd voor hebt, moet dat binnen een week gedaan zijn, mits alle onderdelen voorhanden zijn.
|
|||
|
|||
Quote:
Zat er eerst niks in dan |
|
||||
|
||||
Neem aan dat je een beginneling bent in het gebied van motortuning?
Dan kan ik je zeggen dat het grof geld kost om een beetje meer vermogen uit een motor te halen, ik ben zelf ook bezig met bouwen maar dan wel van een 8v Gti motor. En ik kan je zeggen dat ik misschien straks 30pk en een 50Nm meer vermogen heb gehaalt uit mijn motor en dat dat grapje ruim 2000euro heeft gekost, oke ik heb wel nu een compleet nieuwe motor maar het is veel geldm tijd en gedult wat er in moet worden gestoken, om het zo te krijgen. Ik zelf zou of een andere motor zetten of: Een andere nokkenas Verstelbaar nokkenastandwiel Spaghettie spruitje monteren Kop laten bewerken, Kost wat maar dan heb je wel toch zeker wat winst. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
dubbele weber steken
|
|
||||
|
||||
Bij die prijs die Ronnie noemt, moet je wel rekening houden met het feit dat hij eigenlijk alles zelf gedaan heeft qua monteren / opbouw.
De meeste tuners bieden ook aan om dit in huis te doen, en rekenen daar dan een paar honderd euro voor. Als je het juiste gereedschap en de kennis hebt, kun je je dat geld sparen.
|
||||
|
||||
13inchers met platte band erop !
anders motorisch inderdaad