|
||||
|
||||
Lupogrun met een lupo 20v Turbo- update 17-07-10 - projectII
Hallo Mensen, ik kan jullie eindelijk op de hoogte stellen van ons nieuwe project. Ik wou eerst wat foto's hebben om mee te starten.
Wat zijn we van plan; 1. De gehele auto cleanen aan de buitenkant. Clean; Voorkant; Knipperlichten voor uit de voorbumper dicht. Audi single frame embleem loos In plaats van het gaas onder, komt er waarschijnlijk gedeeltes grill als dit gaat lukken Zijkant; Voorschermen dichtlassen knipperlicht gaten. Handgrepen deuren dichtlassen en cleanen. Lijn zijkant auto cleanen. Sideskirts in het geheel van auto laten door lopen. Cupspiegels cleanen (lijn van de spiegel strak maken) mattig type 1 (niet meer te verkijgen). Wielkasten maximaal uitrollen/ kloppen. Achterzijde; Achterklep geheel strak maken (handgreep dichtlassen en cleanen). Derde remlicht verwijderen, dichtlassen en cleanen. Fox-tuning achterbumper eronder en reflectorgaten opvullen en cleanen. Dakspoiler doorlaten lopen in auto. Dak; Antenne verwijderen en dichtlassen. Afvoerstroken op het dak dichtlassen. Interieur Zullen ook nog een aantal dingen gebeuren, wat je bijna niet tegen komt in de tuningscene. Dit horen jullie later wel 2. De auto geheel nieuwe speciale kleur steken. 3. Compleet nieuwe audio nog wat foto's hoe de lupo er toen bij stond; we zijn nu alweer een tijdje onderweg meer foto's Ze zijn al weer een stukje verder met het interieur . Ze hebben nu al het plaatwerk zo goed als los zitten, ze hebben nu alle bouten( ofzo iets, weet het niet precies) uit geboord en de lasnaden zijn ook overal los geslepen. Voor de rest hebben ze aan de buitenzijde ook al het nodige aan laswerk verricht. De knipperlicht, derde remlicht, antennegat(zo goed als), handvat achterklep en handvaten deuren(niet op de foto te zien) zijn dicht gelast :mrgreen: antenne zit ook al bijna dicht, alleen nog een plaatje van binnen uit er tegenaan. handgrepen deur voorbewerkt, alleen op de foto nog niet dicht gelast. hadden het plaatwerk al wel opmaat gemaakt. al weer een stukje verder met clean werk. Ze hebben de hoge opstaande rand, waar het plaatwerk bij elkaar komt geheel glad geslepen. Hierdoor is er een grote ruimte van iets meer als 1,5 cm tussen beiden platen ontstaan. Dit is al weer aan elkaar vast gelast. Hiervoor moest er wel heel wat laswerk gedaan worden aan de binnenzijde van de wielkuipen. Ook hebben ze al weer een groot gedeelte van de kleine gaten weer gedicht. Ze hebben al het plaatstaal voor de buitenkant nu ook klaar en op maat gemaakt. Echt wat een werk allemaal!!! helaas komt dit niet helemaal tot zijn recht op de foto's foto's binnenzijde wielkast (is wat onduidelijk helaas) de geslepen en dicht gelaste naad aan de bovenzijde De andere zijde van de auto is ook het meeste groffe werk gedaan. Beide binnenkuipen van de wielkasten achter waren dicht gelast. Ook waren de nodige laswerkzaamheden gedaan aan de binnenkant bovenzijde wielkuip (linker kant).De naat aan de linkerzijde is nu ook zo goed als dicht. Vooral de rechterzijde vorderd erg goed. Daar hebben ze al grootte stukken aan de zijkant dicht gelast, het begint nu weer ergens op te lijken :mrgreen: foto's linkerzijde wielkuip andere zijde wielkuip Linker binnenzijde bovenaanzicht (voormalig opstaande rand) Nieuw ingelast plaat (rechterzijde) er is al weer het een en ander gelast en geslepen :mrgreen: deurgrepen dichtgelast openingen bij de rand van de achterklep dichtgelast Linker en rechterzijde van de rand bij de achterklep glad gemaakt om te worden gelast. originele gordelplaatsen voorbehandeld voor het lassen zijknipperlicht dicht gelast zijaanzicht van voorscherm en handgrepen dichtgelast De nieuwe cobra stoelen Afgelopen weekend met de auto naar Engeland gereden om er een nieuwe set stoelen voor onze lupo te halen. Ik was al erg lang opzoek naar deze stoelen, ben er altijd al verliefd op geweest :mrgreen: Het zijn Cobra misano stoelen in zwart leer en space fabric middenstuk bekleed. Ze zijn voorzien van cobra subframes, dus ze kunnen straks direct in de lupo worden gemonteerd. Ook hebben we er een set costum made stoelhoezen bij gekocht. Ze zitten echt goddelijk goed !!! Genoeg nu de foto's 8-) de stoelhoezen (met ritssluiting aan de achterzijde) was het eerst wel weer even :mrgreen: Alles wordt gedaan door Voorwinden Customizing !! Last edited by lupogrun : 17-07-2010 at 16:14. |
|
||||
|
||||
Ik sta elke keer weer met mijn mond open als ik de lupo zie staan bij Voorwinden.. Wat een enorme bak werk om alles strak te maken
Dit wordt een hele bijzondere lupo, technisch en optisch
|
||||
|
||||
Daar gaat genoeg laswerk in zitten Doe je het laswerk zelf??
Heb je al een kleur gekozen?? Of blijft dat een verassing Succes met alles in ieder geval!! |
|
||||
|
||||
Gaaf !
|
|
||||
|
||||
motorombouw naar 20vt klinkt wel goed,vind al dat lassen een beetje
|
||||
|
||||
had eerder mijn energie gestoken in een mooi gti front ipv dat ... audi front..
en met al dat laswerk mag je hem wel weer eens op de weegschaal zetten, word ie niet lichter van al het platwerk wat er in is gekomen.. maar goed wel een bult werk wat je verzet voor je auto.. welke style ga je maken?
|
||||
|
||||
Die gaat straks een groep in de wegenbelasting omhoog, met al die plamuur !!
Leuk project, succes ermee...
|
||||
|
||||
Croma............!!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
20vt zit er al n tijdje in... Clean wordt ie wel, maar ben benieuwd naar t eindresultaat... kan me er niet echt een beeld bij vormen zo...
|
|
||||
|
||||
Quote:
okay,zie nou die foto idd met IC maar vind persoonlijk,als je er zoveel aan last en plamuurt had je voor de pk/gewichtsverhouding het ding net zo goed origineel kunnen laten. en ries, Quote:
ik gok op Auto-Style...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk eerder dat wat gewicht achterin de auto juist de wegligging verbeterd met een 20vt in het vooronder. |
|
||||
|
||||
denk t niet..
|
|||
|
|||
Wat een gezeik...als het ding klaar is zal ie echt niet veel zwaarder zijn geworden..
paar stukjes plaatwerk.. Denk dat het een dik ding word, hoop werk... niet mijn ding maar hij word dan ook niet voor mij gemaakt. |
|
||||
|
||||
ik zeg goed bezig
|
|
||||
|
||||
Quote:
enough said... amen!
|
||||
|
||||
Tjesus wat een werk!
Dikke respect |
|
||||
|
||||
Leuk project hoor!
Lekker boeien, die 3 kilo. Een 20vt in een Lupo trekt dat wel hoor haha Groet, Gerrit |
|
||||
|
||||
Iedereen bedankt voor de reacties, altijd leuk om ze te lezen. Ik ga dan ook niet bij ieder zijn reactie persoonlijk reageren zijn er net wat teveel.
In het algemeen, het is je ding of je vindt het helemaal niks Quote:
Ja zit ongelofelijk veel werk in en ze zijn nog lang niet klaar! Ja we hebben al een kleur gekozen, ik kan nog niet zeggen wat het precies word. Korte omschrijving Motorlak, donker, andere kleur en komt een speciale topping overheen (alleen te zien in zonlicht). Quote:
ja ieder zijn eigen smaak he de front van de lupo zal nog wel behoorlijk veranderen, embleem eraf, clean. Wat betreft je opmerking over het extra gewicht: kan ik zeggen dat dit niet echt gegrond is, er is bijna compleet interieur uit gegaan achterbank enz. Ook komen er lichtere stoelen voorin. het plaatwerk is relatief laag gewicht dat dit geen waarde heeft. de style van de auto zal clean worden. Quote:
Thanks en ja we maken ons geen zorgen over dat de lupo, dat hij door deze aanpassingen langzamer zal worden |
|
||||
|
||||
weer even een aantal foto's. De binnenzijde is op een paar kleine gaatjes na allemaal dicht gelast en kan dus van de week worden afgewerkt en worden voorbereid op het spuiten, zie de foto's maar...
de oude gordelplaatsen dichtgelast |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik dacht al volgens mij heb ik die auto bij voorwinden gezien..haha.. Ben benieuwd naar het resultaat.. suc6 ermee.. |