|
|||
|
|||
schroefset polo derby '80
Ben nu even overal aan het meevolgen hoe de verlaging van polo derby ineen zit en er zijn precies redelijk wat verschillen en das wel kl*te aja
Nu heb ik aan het zien geweest voor een schroefset mja heb liever zekerheid dan dat ik iets koop van +- 600-900€ en dan niet te passen Het is een polo derby van 1980 met de vierkante koplampen :-) Misschien mensen dat me kunnen helpen Mvg |
|
|||
|
|||
Daar past alles onder wat ook bij een Polo/Derby 86C t/m modeljaar 1994 past.
Bij de voorkant heb je wel kans dat je nieuwere remmerij moet monteren ivm gewijzigde offset voor de remklauwen. Dit is gewijzigd bij overgang van Polo/Derby 1F naar Polo/Derby 2 (modeljaar 1982).
|
|||
|
|||
Quote:
Owke toch van iemand antwoord ;-) Al merci é :-) en eventueel zijn er schroefsets aan te raden volgens sommigen ;-) |
|
|||
|
|||
KW ben ik wel tevreden over,ik heb hier voor met en weitec vast setje gereden maar ben toch weer blij dat me kw setje er onder zit.
|
|||
|
|||
Quote:
wat voor verschil zat erop misschien omdat je toch weer blij was met het veranderen?;-) |
|
|||
|
|||
weitec was een vast 60/60 en de kw is schroefbaar tot weet ik veel wat voor laagte plus hardheid instelbaar en dat was weitec niet.
en daarbij ik heb een sedan en dan gaat ie met 60/60 op de kont hangen.
|
|||
|
|||
Quote:
ok thx ;-) Kunt ge soms fotoke sture of topic waar ik je polo kan terug vinden ;-) mvg |