![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Iemand hier met een VI GTD of 140pk DSG? Zo ja wat zijn je ervaringen. Ik twijfel voor mijn nieuwe leasebak tussen de 140pk DSG en de GTD 6 bak, luxeprobleem ik weet et...
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#2
|
||||
|
||||
![]() Alleen al voor de "pats" zou ik de GTD nemen......klinkt best wel sjiek als je zegt dat je een Golf GTD rijd.....
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik als n00b stel de vraag: is er geen 'best of both worlds' , dus een GTD met DSG?
__________________
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Klopt, GTD DSG heb je ook, maar die is net boven mijn leasebudget helaas
![]()
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#5
|
||||
|
||||
![]() Moet je veel file rijden? en wil je snel wegzijn bij het stoplicht? --> DSG
Moet je een caravan trekken? --> 6-bak |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zelf maar een paar centen bijlappen ![]()
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#7
|
||||
|
||||
![]() ik las een paar weken terug een stukje in, ik geloof, de autokampioen over de gtd en die waren niet heel enthousiast.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#8
|
||||
|
||||
![]() drie weken in de golf gt tdi gestuurd...170 pk ( viel me iets tegen) , maar keuze tussen beide..
gtd all the way
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#9
|
||||
|
||||
![]() GTD zou zeker mijn keus zijn, die stoelen, het stuurtje, het uiterlijk
![]() Schakelen is geen straf hoor ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat mag helaas niet, ik ga de gtd dsg toch voor mekaar proberen te boksen, scheelt maar een paar euro. Ik heb inmiddels in allebei gestuurd en zo'n automaat is toch wel zalig, aan de andere kant is een GTD wel erg gelikt met die dikke stoelen en waanzinnige Carbon Steel kleur...
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#11
|
||||
|
||||
![]() Ben sinds 3 weken in het bezit van een GTD.
Ik weet uiteraard niet hoe de 140PK DSG rijdt, maar de GTD bevalt me uitstekend. Volgens mij zit er ook veel meer luxe etc in. Het stuurtje, de chromen pedalen de stoelen, allemaal een groot genot. Ook de power die erin zit voelt erg goed en uiteraard het geluid is heerlijk. Met de GTD zit je in ieder geval elke dag met een smile in de auto! Succes met uitzoeken. ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Thnx mannen voor de reacties, laat wel weten wat het geworden is..
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#13
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de DSG 140pk besteld...
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R Last edited by Mk1driver : 23-11-2009 at 10:06. |
#14
|
||||
|
||||
![]() en wanneer komt ie binnen?
__________________
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zal wel januari worden.
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#16
|
||||
|
||||
![]() Kan je icm met die DSG bak nog wel fors chippen of is dat minimaal omdat de DSG bak dat niet aankan qua koppel?
__________________
- = MK1 '77 = - - = T3 Club Joker '89 = - - = Polo 6R '10 = - - = A4 B6 '04 = - |
#17
|
||||
|
||||
![]() tuners houden volgens mij wel een veiligheidsnorm vast, kijk maar op:
http://www.xs4all.nl/~jdengine/chip..._Clijst_VW.html Een maximaal koppel van 350nm. |
#18
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik krijg em week 9. Ik heb ik de GTD en de TDI DSG 140pk gereden maar met een 140 DSG kun je het een GTD heel moeilijk maken, die 30pk verschil daar merk je niet gek veel van, chippen lijkt mij niet echt nodig...IMHO dan ![]()
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry maar ik kan niet uit de lijst opmaken of ze bij een handbak verder tunen dan met DSG.
__________________
- = MK1 '77 = - - = T3 Club Joker '89 = - - = Polo 6R '10 = - - = A4 B6 '04 = - |
#20
|
||||
|
||||
![]() ter info; een 1.4 DSG 160 golf is tegenwoordig via de dealer MET garantie te chippen. 122pk gaat naar 160; 160pk naar 210....en 20% bijtelling. 160 kost 1000, 210 kost 1699.
|