|
||||
|
||||
Golf 3 Clean met TFSI
hoi
ik ben Rene en ben al een paar jaar bezig met een Golf 3 om te bouwen heb de auto nu zo'n 3 jaar in mijn bezit en heb de auto meteen geschorst en ben toen meteen begonnen met het stripen van de auto om deze helemaal clean te maken heb het volgende eraan gedaan de hele zijkant gecleand, heb er een brede strip ingelast en de handgrepen dichtgelast en daarna in de plamuur gezet half strakke achterklep antenne gat verwijdert voor op het dak en weer terug geplaatst achter op het dak zijschermen helemaal strak gemaakt motorkap doorgelast de orginele bumpers helemaal gecleaned daschboard van een Golf 4 geplaatst enz.... toen dit allemaal klaar was is de auto naar de spuiter geweest en is de auto spuitklaar gemaakt en in de kleur geel gespoten paar foto's
|
|||
|
|||
Leuk ding, vind het kleurtje wel gaaf!!!
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
vertel eens wat je allemaal nog van plan bent!
Gr
|
||||
|
||||
ik denk dat het er eentje met TFSI wordt.
|
|
||||
|
||||
Is.
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt mij ook , maar wie weet wilt hij daar ook nog een hoop aan doen.
|
||||
|
||||
je had er toch ook al een golf 4 cabrio front voor???
aangezien dat niet op de foto staat
|
||||
|
||||
Welkom..
Voorkant ziet er tof uit..
|
||||
|
||||
Quote:
de auto heeft inmiddels een cabrio front ik heb er inmiddels een Golf 5 GTI motor inhangen van 2006 oftewel een 2.0 16v TFSI met 200 pk heb inmiddels ook een strakke achterklep en een Golf 4 rode recari interieur ingebouwd 2 kleine Golf 4 cabrio spiegels en rode gordels enz. zo staat i er nu bij
|
||||
|
||||
Ziet er super dik uit!
in hoeverre is zo'n front plud & play? |
|
||||
|
||||
Mooi werk kerel!
Ziet er goed uit. Heb je de motor op de golf3 steunen liggen?
|
||||
|
||||
Mooi geel, alleen door het door lassen van de moterkap heb je van een golf 4 front een golf 3 look front gecreerd.
|
|
|||
|
|||
hoe loopt de tfsi motor? op de orginele ecu, of op kms of wat dan ook?
|
|
||||
|
||||
Quote:
niet echt plug en play moet veel aangepast worden en om het allemaal een beetje sluitend te krijgen ben je toch heel wat uurtjes bezig en je moet de zijschermen verlengen aan de onderkant omdat bij een cabrio de dorpel doorloopt "Herrum" ik heb de orginele Golf 5 GTI steunen gebruikt omdat ik gewoon niet uitkwam met de 6bak en de golf 3 steunen, moest nammelijk ook het subframe 6mm laten zaken om ruimte voor de bak te maken, en heb een nieuwe voorbalk gemaakt om de baksteun er aan vast te maken was achter ook geen ruimte meer voor "Pedaalemmer" was ook de bedoeling anders is het een golf 3 met een golf 4 voorkant en nu past het wat beter bij elkaar "Pewi Vwteam" we zijn bezig om het FSI gedeelte aan te sluiten met de orginele ECU
|
||||
|
||||
knap stukje werk allemaal
|
||||
|
||||
had dit al eens eerder gelezen, ook hier of op ander forum...
echt hele bak werk ! hoop dat je het lopend krijgt op de orgi ecu ...
|
|||
|
|||
respect;-)
|
||||
|
||||
respect voor al je werk
TOP! |
|
||||
|
||||
heb een deel van de kabelboom doorgeknipt en verlengt zodat deze mooi uit het zicht is loopt nu door het binnenscherm naar de paravaan en dan naar binnen en naar de computer
heb inmiddels een nieuwe benzinepomp besteld omdat ik nergens de goede pomp kon vinden heb alle slopen afgebeld en gemailt internet afgestruind maar niks te vinden met het goede onderdeel nummer die bij de AXX motor hoort en heb ook een nieuwe mapsensor besteld deze had ik nammelijk ook nog niet gelukig heb ik best veel korting bij de dealer heb de oude golf 3 pomp uit de tank gehaald en nu moet ik zien om de golf 5 pomp weer in de tank te krijgen als de benzinepomp erin zit en de map sensor in de rvs inlaatbuis zit ga ik weer verder met de kabelboom aan te sluiten
|
||||
|
||||
Mooi project!
Herkenbaar, in een aantal stappen en aantal keren deels spuiten naar zo'n eindresultaat komen. Leuk om te zien