|
||||
|
||||
[11 Oktober] 4e VW Minimeet Delft
Afgelopen zondag 11 oktober alweer de 4e Minimeet in Delft achter de rug.
Dit was ook zo'n beetje een afsluiter voor 2009. Zodra het mooie weer er in 2010 weer aankomt gaan we weer kijken natuurlijk. Zoeken nog steeds naar een aflsuitbaar terrein waar we een vergunning voor krijgen zodat we ook het e.e.a. aan kraampjes, kofferbakverkoop en drinks & Foods kunnen organiseren. Vanwege het zeer slechte weer was de opkomst matig. Sochtends telefonisch al een aantal afmelders gehad. Maar alsnog zijn er totaal 29 Auto's geweest. Complimenten voor de Diehards die niet bang waren voor een regendruppel. Hier ff een filmpje die ik snel had gemaakt puur toeval omdat de camera nog op filmen stond. Filmpje En hier een greep uit de foto's die ik gemaakt hebt.
|
|||
|
|||
Toppieeeeeeeeeee
Stonden wel een paar leuke tussen |
|
||||
|
||||
Zo die laatste foto.....dat zijn wel even stoere mannen met hun kappûhsjonnies op
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
leuke plaatjes van mijn audi !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Was wel effe leuk zo te zien.
Die Gof1 met G60 16v ziet er in ieder geval gelikt uit, toppie wagen |
|
||||
|
||||
nu weet ik dus ook wie jij bent, ik reed je bijna aan toen ik inparkeerde... je zat geknield naast Martijn's auto met je camera en had je totaal over het hoofd gezien.
SORRY .... en bedankt voor de foto.
|
|||
|
|||
welke toet toet is van jou dan tjaap ?
trouwens lang geleden man zal wel niet meer weten wie ik ben :P bordeaux rode mk1 , ?!?!?!?!?! |
|
||||
|
||||
Ik had de witte Audi bij me. Waar ken ik jou van dan?
|
|||
|
|||
Toch best wat leuke wagentjes in delft blijkbaar... woon er nu 2,5jr en heb eigenlijk alleen de golf 3 op grijze bbsjes een paar keer gezien
|