|
||||
|
||||
Westside vw show
|
||||
|
||||
is ook een dikke cabrio
|
||||
|
||||
Yep Twan was 1e van de Cabrio's!
Het was echt een coole show. Niet groot maar een goede sfeer! Foto's op www.vwfanatics.nl
|
||||
|
||||
Wel een heel hoog niveau qua auto's zo op de foto's te zien !!
En lekker weer, dat is ook altijd maar afwachten in the UK !! En wederom superfoto's Oliver !!
|
||||
|
||||
Quote:
Yep you told me.. ja Klopt Thanx vind het ook echt cool vooral daar in UK op een treffen waar zoveel Dikke auto's staan! Het was echt een super weekend eerst een dagje London wegens de laat komers (autoproblemen van eentje) hebben we de hele touristische route in daglicht en donker gezien hehe Treffen was echt heel gezellig, niet extreem groot maar wel een zeer hoge kwaliteit en heel gemoedelijk! |
|
||||
|
||||
Quote:
WWW.MIVW.NL Last edited by Beetlefreak : 29-09-2009 at 15:32. |
|
||||
|
||||
hopelijk geen erge probelemen!?
twan gefeliciteerd! volgend jaar daar ook maar is kijken
|
|||
|
|||
Oliver, nice pics...
Als je dit vergelijkt met E38 waar ga je dan liever heen?
|
|||
|
|||
En Twan,
gefeliciteerd pik. Zéker verdiend!
|
|||
|
|||
Wow dikke autos daar,, Edition was dik maar dit ziet er ook goed uit...
|
||||
|
||||
Quote:
dan kies ik e38 dat is daar een heel weekend, dit was 1 dag en ook veel groter, podium... maar is zeker niet slecht vond het terrein wel zeer leuk, zo lekker vlak en fijn grasplein en ook in straten per model/merk leuke muziek geen boem boem zoals hier supper
|
||||
|
||||
Allemaal bedankt voor de toffe reacties!
Quote:
Westside is zeker een toffe meeting, alleen niet echt groot. Ik zou dus zeer zeker eerder naar E38 gaan. Dat wil niet zeggen dat het niet de moeite waar was, want dat vond ik zeker wel. Voordeel van Westside is dat het heel dicht bij London is, dus kan je daar ook een dagje heen als je de auto goed kwijt kunt bij het hotel. En London is opzichtzelf al een mega coole stad IMO. Dus een combi is een aanrader, alleen de meeting mwah.
|
|||
|
|||
London ben ik al eens een weekend geweest.
was zeker wel een aanrader ja. Wellicht voor volgend jaar een optie dan... E38 zal hem sowieso wel weer worden. Maatje van me uit de UK zei dat Players ook wel een goede optie is kwa auto's, maar dat is helaas ook maar 1 dag! We gaan het zien in 2010. En Oli, laat ff weten wanneer je meer tijd heb, dan bel ik je nog ff
|
|||
|
|||
war ein super event!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Last edited by bernd : 30-09-2009 at 18:49. |
|
||||
|
||||
Bernd is samen met Patrick Hille van VWHome.de naar Engeland geweest, een kleine greep van de foto's staan ook online op www.vw-speed.nl in de Gallery
|
||||
|
||||
Bernd ist ein Super-Puppe!
Mooie foto's weer |