|
||||
|
||||
Mijn eerste aanwinst
Hallo,
Na lang zoeken een leuk Golfje gekocht, Hij is van 22-Maart-1980, heeft 148.000 km gelopen Er zit onderhoudsregestratie bij tot 90.000 km, En nog een foto van Mei 1980. Gekocht op orginele velgen, spucknapf stuur, tittentacho dashboard en met nog orginele radio. Heeft wel hier en daar een plekje en heeft linksvoor een deukje zitten. Buiten de velgen en een schroefset zal hij orgineel blijven uitzien Plannen om mee te beginnen: Verbreed staal Schroefsetje Wat volgt, wie weet? Hier wat foto's: http://s845.photobucket.com/albums/...ijn%20Golf%201/ Bij het afhalen: Na een poetsbeurtje:
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-05-2015 at 19:40. |
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit succes ermee
|
|
|||
|
|||
mooie golf man
kan je de foto van mei 1980 ook inscannen? zou wel stoer zijn om die er ook bij te hebben
|
||||
|
||||
Inderdaad mooie Golf.
|
|
||||
|
||||
leuk ding,ziet er echt net uit.....
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ik morgen even doen, en maak dan meteen even foto van het interieur |
|
||||
|
||||
mooi orgineel ding ! lekker omlaag ermee !
|
||||
|
||||
Leuk golfje. Heb je die toevallig in Veendam gekocht ?? Die bordeaux-rode cabrio komt me nl bekend voor.
|
||||
|
||||
Haha nee in Boxtel,
Maar die bordeaux-rode cabrio is van mijn ouders, op dat moment stond hij al thuis. Heeft op VW Outlaws gestaan en er stond er nog een die daar wel wat van weg had Alleen heeft die van mijn ouders smalle bumpers en die andere die classicline bumpers |
|
||||
|
||||
Kwam toevallig op internet gratis staal tegen, deze maar gehaald en even de naaf uitgedraaid naar 57,1 mm en de velgen naar de verbreder gebracht,
Ze worden voor 25 mm verbreed en achter 55 mm. Ga eens kijken of Appie Maessen in Beringe er iets moois van kan maken, Kosten zijn 15 euro per velg. Het VW kapje wat op de orginele velgen zit past er precies op. Zoals gezegt nog wat foto's Mei 1980: Er zit trouwens nog een meegespoten schuifdakje op: Het stof van de stoelen is wat los maar de stoelen zijn niet doorgezakt: Het dashboard: Het hemeltje ziet er nog netjes uit: (beetje slechte foto maarja,)
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-05-2015 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Echt een mooi ding! Gefeli!
|
|||
|
|||
heel mooi
ben benieuwd naar de velgen eronder. Laat je ze zwart? Vind ik namelijk wel mooi staan. interieur is super: zuinig zijn op dat hemeltje. Bij mij lijkt het of er achter een rat onder zat die eruit wilde (en dat is hem gelukt...) |
|
||||
|
||||
Ja over de kleur van de velgen ben ik ook nog aan het twijfelen,
Vind het zo mooi staan maar weet niet hoe het eruit ziet als ze onder de wagen liggen. |
|
|||
|
|||
Super mk1
Lak en carosserie zien er geweldig uit
|
||||
|
||||
Ja oppe foto zie je het niet maar heeft wel hier en daar een bijgewerkt plekje
en links achter zit een roestplek, Maar buiten de plekjes ziet hij er inderdaad nog goed uit |
|
||||
|
||||
zwart laten die wielen
|
||||
|
||||
Mooi golfje Ben er zuinig op!
Ik heb ook een marsrode 4 deurs mk1. Kijk maar eens in mijn topic. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56160 Ben altijd al een liefhebber van de smalle achterlichten en de ronde (tittentacho) tellers geweest. |
|
||||
|
||||
Mooie mk1!!!
|
||||
|
||||
Danke voor de reacties
Bumpers zijn inmiddels voorzien van een zwart laklaagje, Foto's volgen morgen. Quote:
Ja toen ik hem zo zag staan op marktplaats wou ik hem al snel hebben. Vond het dashboard mooi en was ook aant zoeke naar een Golf met kleine achterlichten. Stonden er niet veel van op MP. |
|
||||
|
||||
Zo de foto's met zwarte bumpers:
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-05-2015 at 19:48. |