|
||||
|
||||
Zeldzame Ronal bears *pedobear style*
|
|
||||
|
||||
Nu vraag ik me af waar jij op zocht...
|
||||
|
||||
haha gewoon op ronal
|
|
|||
|
|||
dit heb ik nog niet eerder gezien
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
ik wel heb er vroeger wel eens een mazda 121 (bolhoed) mee zien rijden, en kan je zeggen das niet goed. |
|
||||
|
||||
Hier nog een set: http://link.marktplaats.nl/281103228
|
|
||||
|
||||
ik ken wel 5 man met een set. Maar niemand die ze oost onder een auto heeft durven zetten. Ze zijn er ook als koala en michelinman. Die laatste zou ik wel willen hebben.
|
|||
|
|||
een montagepic!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat "bivw 16vg60" de link met pedo bear bedoelt... |
|
|||
|
|||
Op VWForum was ook iemand ze van plan om ze onder z'n Polo te zetten. Is er volgens mij uiteindelijk ook niet van gekomen.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Aaaa'iighttt...!
|
|
||||
|
||||
Heb ze verleden jaar al meerdere malen gezien, en meerdere malen gekocht.
Maar telkens kreeg ik van de verkoper weer een mailtje, met de melding dat mijn centen waren terug gestort omdat de velgen niet meer verkocht werden / gestolen waren / beschadigd waren / de beer uit de velg ontsnapt was / etc... D'r is dus gewoon iemand langs gekomen die meer heeft geboden, de verkoper rook geld, en heeft ze voor een flink bedrag verpatst.
|
||||
|
||||
Die Michelin's vind ik nog wel iets hebben, maar die beer is gewoon sissy..
|
||||
|
||||
Quote:
vind ik ook, die michelins kunt ge totaal niet vergelijken met die kinderachtige berenvelgskes |
|
|||
|
|||
nou als die michelins ook in 17 inch zijn zet ik zo onder de rallye
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
randen afdraaien en 3-delige velgen van maken
Last edited by geezer : 02-10-2009 at 13:51. |
|
||||
|
||||
die michelins zijn idd nog wel stoer,die bereshit zou ik niet eens als tuinslanghaspel durven gebruiken
|
||||
|
||||
Die beren als cupvelg is wel berevet!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgende maand wordt het het 3e winterseizoen dat mijn vriendin op haar 'beertjes' gaat rijden, tis namelijk haar winterset |