|
||||
|
||||
DIXI
hey iedereen,
kijk hier al een tijdje rond, het wordt eens tijd om me voor te stellen dacht ik zo Mijn naam is Martijn en kom uit Oijen (vlak bij Oss). Ik studeer nog, zit op de HTS van de HAN in Arnhem, en zit daar in het 3e jaar van de opleiding Industieel Product Ontwerpen. Voorheen reed ik een polo 6n, en heb voornamelik op het forum van vwpolo.nl gezeten. Dit was mn toenmalige wagen: Daarna een zoontje gekregen () en werd het tijd voor een ruimere wagen. Uiteindelijk gekozen voor een VW Bora: Het is een TDI'tje uit 2000, en staat sinds 2 weken bij mij op de stoep Ik heb al wel wat plannen met de auto, niet te veel gok ik, maarja dat zei ik over de polo ook, dus wie weet grtz DIXI Last edited by DIXI : 22-09-2009 at 17:26. |
|
||||
|
||||
Heb btw inmiddels wat kleine dingetjes gedaan (behalve goed poetsen :P) zoals mn ouwe vertrouwde radiootje erin gezet, ander antennetje dr op, lettertjes en dealer sticker van de klep af (TDI moet nog), en andere achterlichten gemonteerd.
Ook was er iemand geinteresseerd in de RS4 velgjes die er nu onder liggen: zit erover te denken hierop in te gaan, maarja dan komt het volgende dilemma: wat komt er voor terug? zat te denken aan (lekker origineel :P) mooie BBS Le Mans (uiteraard een maatje groter als nu) maar had ook al mooie A8 velgjes gezien voor een goeie prijs.. Iemand goede iedeeën? Last edited by DIXI : 22-09-2009 at 12:56. Reason: stukje vergeten |
|
||||
|
||||
welkom polo is niet echt mijn smaak hoop dat de bora niet dezelfde kant op gaat.
ziet er nu in iedergeval leuk uit nog alleen nog andere velgen en een verlaging zou ik zeggen |
|
||||
|
||||
DIXI... what's in a name....
|
||||
|
||||
Welkom.
Bora alleen dikke wielen en verlagen dat is voldoende. En idd vanwaar de naam? Bjorn |
|
||||
|
||||
haha ja dat was vroeger altijd een soort van bijnaam hier in de buurt, en had deze nickname ook op het Polo forum, dus leek me het makkelijkst deze hier ook aan te nemen