|
||||
|
||||
DIXI
hey iedereen,
kijk hier al een tijdje rond, het wordt eens tijd om me voor te stellen dacht ik zo Mijn naam is Martijn en kom uit Oijen (vlak bij Oss). Ik studeer nog, zit op de HTS van de HAN in Arnhem, en zit daar in het 3e jaar van de opleiding Industieel Product Ontwerpen. Voorheen reed ik een polo 6n, en heb voornamelik op het forum van vwpolo.nl gezeten. Dit was mn toenmalige wagen: Daarna een zoontje gekregen () en werd het tijd voor een ruimere wagen. Uiteindelijk gekozen voor een VW Bora: Het is een TDI'tje uit 2000, en staat sinds 2 weken bij mij op de stoep Ik heb al wel wat plannen met de auto, niet te veel gok ik, maarja dat zei ik over de polo ook, dus wie weet grtz DIXI Last edited by DIXI : 22-09-2009 at 17:26. |
|
||||
|
||||
Heb btw inmiddels wat kleine dingetjes gedaan (behalve goed poetsen :P) zoals mn ouwe vertrouwde radiootje erin gezet, ander antennetje dr op, lettertjes en dealer sticker van de klep af (TDI moet nog), en andere achterlichten gemonteerd.
Ook was er iemand geinteresseerd in de RS4 velgjes die er nu onder liggen: zit erover te denken hierop in te gaan, maarja dan komt het volgende dilemma: wat komt er voor terug? zat te denken aan (lekker origineel :P) mooie BBS Le Mans (uiteraard een maatje groter als nu) maar had ook al mooie A8 velgjes gezien voor een goeie prijs.. Iemand goede iedeeën? Last edited by DIXI : 22-09-2009 at 12:56. Reason: stukje vergeten |
|
||||
|
||||
welkom polo is niet echt mijn smaak hoop dat de bora niet dezelfde kant op gaat.
ziet er nu in iedergeval leuk uit nog alleen nog andere velgen en een verlaging zou ik zeggen |
|
||||
|
||||
DIXI... what's in a name....
|
||||
|
||||
Welkom.
Bora alleen dikke wielen en verlagen dat is voldoende. En idd vanwaar de naam? Bjorn |
|
||||
|
||||
haha ja dat was vroeger altijd een soort van bijnaam hier in de buurt, en had deze nickname ook op het Polo forum, dus leek me het makkelijkst deze hier ook aan te nemen
Maar wees niet bang, de bora gaat zeker niet dezelfde kant op! De polo was opzich leuk vond ik, maar was er ook snel op uitgekeken, de bora wordt anders aangepakt Idd andere velgen en dichter bij de grond, de vraag is alleen wanneer thnx voor jullie reacties! grtz
|
||||
|
||||
welkom!goede plannen met de bora,
maar je weet wat een dixi is Last edited by marcmk1 : 22-09-2009 at 18:03. |
|
||||
|
||||
Leuke Bora, daar is zeker wat van te maken!
(Wat ik nou niet snap van die polo (en bij iedereen die zo rond rijd), dan verbouwen ze de hele auto. En dan laten ze hem zo hoog staan .) |
|
||||
|
||||
Polo is inderdaad niet helemaal mijn smaak, wat dat aan gaat komt verstand met de jaren (zeggen ze altijd). Maar die achterlichten ben ik bang...
Ben benieuwd welke velgen je gaat uitzoeken! |
|
||||
|
||||
thnx iedereen!
Ja ik weet wat een DIXI is haha haha ja de polo was al voorzien van de bumpers toen ik m kocht, en dr was eigenlijk nooit veel geld en zin voor een verlaging.. het geld ging op aan andere dingen (wel vooral de auto) Het kijkt natuurlijk wel mooier, maar de ritjes die ik dagelijks maakte hadden veel lastige drempels op de route, en met die bumpers schaafde ik al regelmatig (terwijl ze niet eens zo laag waren..) achja, nu tijd voor iets anders, en geen jap-style meer haha verstand komt met de jaren idd gewoon wat meer geluid, een nette verlaging en een setje mooie velgen. En dan waarschijnlijk nog wat kleine dingen wat ik tussen het sparen door doe :P Alles op zn tijd en lekker rustig aan
|
||||
|
||||
Quote:
anders zitten die monsterbumpers zo snel aan de grond... 9 van de 10 tuningbumpers worden dan ook met duc-tape bij elkaar gehouden... Lekker show waardig ghehe... @topicstarter: Welkom hier btw! polo niet zo mijn ding eigenlijk. Niet teveel doen aan de bora. Originele achterlichten terug, lekker blijven poetsen, verlagen en dikke hoepels! Maar dat zul je hier vast nog wel vaker horen (lekker origineel zijn we ook met zn allen )
|
|||
|
|||
Quote:
Als je zulke dikke bumpers hebt en dan ook nog gaat verlagen, dan schraap je de hele bumper naar de kloten, denk ik.. Leuke Bora trouwens! Zoals de rest al zegt zou ik gewoon gaan voor een leuk setje wielen en verlaging. Voor de rest zou ik er qua buitenkant niet heel veel geks meer aan doen. En gefeliciteerd nog trouwens met de geboorte van je zoontje. |
|
||||
|
||||
Nette bora man!
|
|
||||
|
||||
Zo t is alweer een tijdje geleden dat ik postte, dus weer de hoogste tijd voor een update! afgelopen tijd vooral druk met studie enz. maar gelukkig toch enkele veranderingen. Onderandere een mooie embleemloze grill gemonteerd (het opvulstukje voor in de motorkap moet ik nog doen.. ) en een compo-setje ingebouwd in mn achterportieren. Deze aangesloten op een 260w versterkertje wat ik nog had liggen, heb t nét kunnen redden met de kabels die ik uit de polo gehaald had Verder nog een setje gekocht voor afstandsbediening op mn cv, maar die nog niet aangesloten, daar wil ik in de kerstvakantie mee aan de gang gaan
Oja en niet te vergeten: mn velgen worden volgende week opgehaald, heb ze voor een goed prijsje kunnen verkopen, dus wordt het tijd om nieuwe aan te schaffen! Anders moettie volgende week op kratjes en dat zou zonde zijn (en vrij lastig natuurlijk.. ) Qua nieuwe velgen ben ik er nog niet helemaal uit, heb er meerdere op het oog. Het wordt iig een maatje groter als nu; 18" dus. Iemand nog goede (betaalbare) ideeën? Zelf had ik oa de volgende gevonden: de laatste vind ik het mooist, alhoewel de 2e ook erg mooi is en niet zo duur. mocht iemand ideeën hebben dan hoor ik het graag Foto's van alle updates zal ik binnenkort ook ff uploaden.
|
||||
|
||||
ik vond je eerste idee (Le Mans) beter.. Audi A8 lijkt me ook mooi. De 3 bovenstaande lijken me eerlijk gezegd 3 x niets.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hey,
Je oude Polo is wel bekend bij mij. Zit zelf ook op de HAN en doe Autotechniek. Een setje BBS Lemans en flink omlaag is ruim voldoende voor een Bora! Helaas rijden er hier in Arnhem genoeg voorbeelden rond van hoe het niet moet met een Bora. Ben benieuwd
|
||||
|
||||
Haha weinig positieve reacties op de velgen merk ik Misschien idd toch maar mn eerste idee volgen van een bbs setje Maar vond die laatste toch best leuke velgjes. Dr staat vrij weinig op mp helaas..
|
|||
|
|||
wel positieve reactie voor je asb voor je cv. ,
|
|
||||
|
||||
haha ja die is prima moet nog ff inbouwen, heb k nog geen tijd voor gehad, denk dat ik dat in de vakantie doe maar het zag er goed uit nog bedankt