|
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
Motordelen/K-Jetronic DZ, YS, JN, GZ, DX, KT, YG, YH, EG, EN, JJ, HN e.a.
Hallo bij deze bied ik aan: Alle delen van een 1.8 DZ motor (112 pk) uit een Audi 80 GTE. Alles wordt los verkocht (mag ook in 1 keer), maar heb alles al los liggen. Zelf heb ik gebruikt: Nokkenas, carterpan en ontstekingsverdeler. Bijna alle delen op deze motor komen voor op bijna alle VW K-Jetronic motoren.
Alles wat ik er nu op zet, zet ik het onderdeelnummer bij, zodat je kan checken of het geschikt is voor jouw motor. Hier alvast een lijst: -Inlaatspruitstuk 026 133 201 E (o.a. YS en JN) 50 euro -Gasklephuis (onderdeelnummer volgt) 40 euro -Warmdraairegelaar 026 133 403 (o.a GZ, DX en KT) verkocht -Luchtaanzuigslang 026 133 357 C (o.a. JN) verkocht -Brandstofvolumeverdeler 049 133 481 L 50 verkocht -Luchtvolumemeter (weegklep) 049 133 471 M 30 euro -Startsproeier 063 906 171 (o.a. YG, YS, YH, YK) 10 euro -Allerlei stalen brandstofleidingen, behalve van de 1e cilinder. (Alleen voor DZ of JN) -Verstuivers 049 133 551 A 10 euro p/s -Thermotijdschakelaar 043 906 163 A (o.a. EG en EN) verkocht -Kleppendeksel 049 103 469 T (o.a. DX, EG, JJ, EN, HN) 20 euro Let op: prijzen zijn vraagprijzen! Verder nog veel meer klein spul, maar ook zuigers (vlak), kop, noem maar op. Foto's op aanvraag, maar ik ga niet van elk minideeltje een foto maken Mocht je wat nodig hebben, PM of bel 06-46296196. Gegroet
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y Last edited by Typ 81 : 29-03-2010 at 22:52. |
#2
|
||||
|
||||
Up!
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y |
#3
|
||||
|
||||
Prijzen aangepast
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y |
#4
|
||||
|
||||
Nog maar eens in het zicht
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y |
#5
|
||||
|
||||
Schop.
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y |
#6
|
|||
|
|||
He heb geen intresse in je spullen maar wou wel even zeggen dat die zuigers voor 1.6 8v rijders ZEER intressant zijn Heb dit trucje ook al gedaan je komt met een 1.6 dan gelijk op een compressieverhouding van 11:1 en je krijgt 1650cc of zo geloof ik.. Ik haalde met onder andere deze aanpassing een 170pk uit een 1.6 8v. Niet geschikt voor de EG btw. Cilinders moeten geboort worden. (ik had boring 81.75 geloof ik, overmaat) Schaarse zuigers weet ik iedergeval
Succes met verkoop |