|
||||
|
||||
DRAG red/polised 15x7 4*100
tekoop.
red/polished drag wielen. 15" 7J Et40 4x100 met 4 zgan Nankang bandjes in de maten 185-45-15 tegen meer prijs 2x 10mm spacers en lange wielbouten. vr.prijs 450 euro
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 26-11-2009 at 17:49. |
|
||||
|
||||
beetje balen...maar ik had een andere set wielen gezien voor me auto, maar vond 't toch niet zo mooi staan als ik dacht..dus zou mijn wielen liever willen ruilen voor een andere set..
wil ze tegen 15" of 16" ruilen.. kan de wielen eventueel ook met de banden wegdoen.. banden maat is: 165-50-15 nakang, met 2 goeie banden en 2 schuinafgesleten aan de binnekant..
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 22-09-2009 at 17:42. |
|
||||
|
||||
Waar zijn ze af te halen?
|
|
||||
|
||||
ze zijn TERUIL voor een knappe set omgeving Alkmaar
|
|||
|
|||
Ik mis een prijs..
En wat vind je van Porsche Hackmesser velgen dan? |
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt..wil ze liever ruilen.. en porsche onder een jap haha nee dankje.
|
|||
|
|||
Ow dacht dat het om de Jetta ging.
|
|
||||
|
||||
om verwarring te verkomen.. heb nu een civic hatch..dus daar moeten de 'nieuwe' wielen onderkomen, dus geen porsche of andere duitse style wielen(bbs vind ik dan wel weer cool staan)
|
||||
|
||||
Ik wil er een prijs bij, zie regels voor adverteren! Anders gaat deze de prullenbak in. Er stond eerst namelijk wel een prijs bij.
|
|
|||
|
|||
niet meer gereserveerd voor mij iig........................
|
|
||||
|
||||
lekker he..maak je een afspraak met zown sjaakie ik laat die banden eraf draaien, en komt zondag avond mischien maar zou nog bellen.belt hij smiddags ja ben er over een half uur, tja was bezig met een maatje ze auto te verlagen..en nou komt ie niet meer..had ik net zogoed nog zelf ff paar meetings kunne pakken met die wieltjes..
|
||||
|
||||
paar nieuwe foto's gemaakt..
|
||||
|
||||
Waren eerst toch 250euro
|
|||
|
|||
ik loop nu al een tijdje te kijken naar deze velgen maar ik kan me totaal geen voorstelling maken over hoe ze onder een polo 6n of 6n2 komen. heb ook al google gebruikt maar tevergeefs de velgen zijn vet maar wil ze er eerst onder zown een auto zien? hebb je misschien een foto?
|
|
||||
|
||||
Quote:
hmm heb nog nooit een polo 6n of 6n2 met deze wielen gezien.. alleen mijn jetta een golf2 en een vento..mischien kan me broer een fotoshop maken voor je?
|
||||
|
||||
enigste die ik kon vinden onder een polo..
|
|||
|
|||
hmmm onder deze polo staat het opzich mooi alleen geen rood... toch nog lastig
image foto IMG]http://img10.imageshack.us/img10/4030/1004855zg7.jpg[/IMG] By robinlalalala, shot with KODAK DX7630 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2009-02-04 By robinlalalala, shot with KODAK DX7630 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2009-02-04 de laatste foto is denk ik het duidelijkst op te zien zeg maar alvast bedankt (A) |
|
||||
|
||||
1 advertentie is wel voldoende
|
||||
|
||||
up
275 voor de wielen ZONDER banden! moeten weg, heb namelijk een anders setje op 't oog
|
||||
|
||||
Hoe groot is het asgat?