![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() jammer genoeg niet op kenteken staan als vr6.
|
||||
|
||||
![]() nou, dat is niet zo heel moeilijk meer tegenwoordig...
|
|
|||
|
|||
![]() Remmerij ziet er niet echt groot uit. Zal wel de originele van de Golf 1 nog zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind m gaaf, lekker opvallend kleurtje
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt dacht ik ook aan.
|
||||
|
||||
![]() Stoer ding
|
|||
|
|||
![]() interieur moet je van houden. maar wel een aparte verschijning. dat zeker.
|
|
||||
|
||||
![]() Dit is een van de mooiste (lees; normale) golf 1 vr6 die ik heb gezien. De meeste zien er echt niet meer uit, maar deze valt nog alles mee!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind hem ook wel hip.
|
||||
|
||||
![]() Wel een lache ding.....
|
|||
|
|||
![]() ken hem de auto is vd bear is wel leuk ding alleen niet erg snel vond het tegen vallen
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Ik ken de vorige eigenaar.
Hij heeft de auto gebouwd als op de foto's. Hij is er altijd erg zuinig op geweest. |
|
||||
|
||||
![]() Beetje fatsoenlijke remmen eronder zetten en als 6 cilinder op kenteken zetten, en je hebt best een hippe kikker
![]()
|
|||
|
|||
![]() niet zo moelijk om op kenteken tekrijgen?
Dacht dat dat bijna onmogelijk was! |
|
||||
|
||||
![]() Niks in onmogelijk. De regels zijn veranderd
![]()
|
|||
|
|||
![]() Waar kan ik deze "regels" dan vinden iemand hier info over of gewoon de rdw bellen?
|
|
|||
|
|||
![]() heb vandaag gebeld naar de rdw en ze vertelde me dat samengestelde voertuigen (zo noemen ze dat) alleen voor keuring langs moeten komen bij een groot motorblok opnieuw gewogen moeten worden maar geen lelystad meer tenzij je het heel bond heb gemaakt kwa SLOOP werk (vertelde de meneer aan de telefoon) kosten van dit rond de 100 euro
hoop dat iemand nog reageer hierop die het heb meegemaakt maar ik heb een golf 1.1 met een 156pk 20vt die ik op kenteken wil zetten dus ik zal hoogstwaarschijnlijk daar binnenkort staan |