|
||||
|
||||
Mijn golf 1 gti project
83 gti willem
zoals jullie gelezen hebben had ik me al even voor gesteld. maar nu tot mijn auto gekomen zijn deze is door heel veel wel gespot op meetings ik heb de auto nu zon 10 jaar in mijn bezit ik ben de tweede eigennaar van deze gti toen ik hem kocht heb ik hem zo gemaakt hoe hij nu is drie jaar er zo meegereden en gesprint toch maar weer op nieuw uit elkaar komplete restauratie zie foto`s de rest volgt Last edited by willemsgti : 02-10-2009 at 16:30. |
|
||||
|
||||
Last edited by willemsgti : 04-12-2009 at 22:52. |
|
||||
|
||||
Upload je foto's even in de Gallery, dan worden ze automatisch in grootte aangepast, dit trekt het forum nogal uit zijn verband...
|
||||
|
||||
En wat zijn de plannen Willem ?? Of alles nog strikt geheim ??
|
||||
|
||||
zo we gaan weer verder
boddy kompleet blank gemaakt. al het laswerk klaar gemaakt alles in de epoxie gezet ben nu de boddy an het strak maken. verders alles kompleet nieuw zoals chromen spiegels orgineel vw chromen deur krukken orgineel vw alle rubbers nieuwe motor oude was 1900 8v van kronenburg nieuwe wordt 20l 16 fsi orgineel vw motorsport alle losse delen laten spuiten groter remmerij (sparco) remschijven achter (sparco) bodem in kleur van de auto alles strak onder de kap andere velgen en vast veel meer |
|
||||
|
||||
Je pakt het grondig aan...ook de beste manier om te doen,half werk lost niks op
Persoonlijk zou ik na die paar jaar met 'foute' kleur en chroomwerk (niet horend op een 83er GTI),de auto de originele GTI uitstraling geven,maar dan wel met de vele pk's erin....Mooier en origineler dan al die latere Golf 1's die nu allemaal voorzien zijn van het hele chroom assortiment...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 13-09-2009 at 20:10. |
|
||||
|
||||
goed bezug willem
we gaan morgen wel even aan de slag met de foto's @LRR, hij heeft nog wel meer plannen ermee en ook al het 1 en ander mooi spul liggen (maar dat blijft denk nog wel even geheim voor de meesten hier) jullie zullen het tzt wel te weten komen als het opbouwen begint
|
||||
|
||||
bedankt allemaal
|
|
||||
|
||||
Je pakt het wel goed aan! heb je wat meer info, en evt foto's van die motor!
Ziet er allemaal goed uit!
|
||||
|
||||
foto`s van de motor staan er bij
auto staat inmiddels in de epoxieprimer ziijn alweer aan het strak maken zelfs dit is bijna klaar. foto`s volgen |
|
||||
|
||||
zou je de eerste foto's nog kunnen aanpassen?
|
|||
|
|||
zit er erg goed uit vooral de motor.
ook weer op gebouwd door van kronenburg of niet.
|
|||
|
|||
goed bezig zeg..
|
|
|||
|
|||
Hey Willem, leuk dat je ook hier bent! Ding wordt zeker vet, en als je kijkt wat meneer allemaal voor leuke en zeldzame spulletjes heeft liggen, kan er niet veel meer fout gaan :P Ook als je ziet hoe op elk detail wordt gelet!
|
|
||||
|
||||
Mooie golf geworden! Netjes hoor.
Zie ik op de eerste foto nou een polo derby? Ook een project? |
|
||||
|
||||
nee ik hou het bij een project
maar de golf is nog niet klaar Last edited by willemsgti : 02-10-2009 at 16:34. |
|
||||
|
||||
gave auto! De eerste foto is op ter apel of niet?
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Willem.
Zelfde kleur of iets anders. Ben benieuwd naar het eindresultaat |
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat is op ter apel gti club holland kleur wordt weer het zelfde ook weer met chroom(alles nieuw en orgineel) maar die opdate volgt in de verdere stappen Last edited by willemsgti : 07-06-2010 at 11:37. |
|
||||
|
||||
bedankt voor jullie reactie`s
|