|
|||
|
|||
Aftertalk Summermeet 2009 vwteam.nl
De Summermeet 2009 is begonnen!
Gisteren (vrijdag) rond 14.00 uur stonden de eerste oosterburen al voor de poort. Gedurende de middag stroomde het camping terrein steeds voller en er zijn al 150+ auto’s gearriveerd de rest van de nog vrije plaatsen zal vandaag snel gevuld worden. Het niveau van de wagens is ook weer super, de T1’s, 16V-G60’s, Kevers, Rallye’s en andere ‘trailerqueens’ zijn al binnen! Ook hebben de eiland bewoners ons dit jaar weten te vinden, de eerste 4 Britten, op de bonnefooi gekomen, hebben al wat van de reserve plekken geclaimd. Rond 5-en kwamen de eerste BBQ-rookpluimen al over de boomtoppen en waren de eerste kratten pils al soldaat gemaakt, kortom: gezellige bende! Vanmorgen stond het ontbijt voor iedereen klaar en begon het zonnetje al weer boven de camping te schijnen. We verwachten vandaag de rest van de standhouders, de eersten staan al op de camping!! Daarnaast hebben we voor onze weekend gasten nog een leuke bezigheid waarmee mooie prijzen te winnen zijn. Morgen is de weersverwachting wederom goed en gaan we knallen! Tot morgen (of vandaag natuurlijk!!) Hieronder alvast een preview van het veld en aanwezige gasten. http://www.vagsnaps.com/thumbnails.php?album=78&page=1 |
|
|||
|
|||
Ziet er al goed uit!
Nog even een quote van mezelf uit het andere topic Quote:
|
||||
|
||||
Zaterdag ff naar de dames en heren gereden van VWteam die in Kring van Dorth weer hun jaarlijks terugkerende meeting hadden op camping de vlinderhoeve.
Dit is 1 van de weinige vw weekend meets nog in Nederland. Alles was weer toppie geregeld,en zelfs het weer zat nog mee met een stralend zonnetje. Hieronder een kleine foto impressie. Meer foto's staan op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew. |
|
|||
|
|||
Mooie meeting! Ik vond het qua auto's alleen een beetje tegenvallen. En erg jammer van het weer
Ik ben ook nog bijna de hele camping over gereden omdat ik weer eens niet goed oplette Gelukkig wat dames van de organisatie tegengekomen waardoor ik het toch nog heb gevonden
|
|||
|
|||
Ben net thuis.
Met me brakke toestand ben ik toch maar heen gegaan en het veld eens flink geëgaliseerd Organisatie was prima geregeld en het eten was lekker en er stonden wat mooie auto's op het veld. Heb wat bar slechte foto's geschoten maar misschien heeft iemand er nog iets aan. En me eigen hok Meer foto's op http://klik.klapdoos.nl/#17.0 |
|
||||
|
||||
jammer van het belabberde weer,maar wij hebben het evengoed super gehad
met 3 auto's heengeklepperd en superveel lol gehad hier mijn foto's,niet veel en alleen van onszelf,maar ach voor het betere fotowerk lopen andere mensen rond toch mitchell,mike en stephanie het was weer super
|
||||
|
||||
Vandaag met een kleine groep Subdubbers naar de Kring van Dorth geweest voor de jaarlijkse summermeet .
Ondanks het weer was de opkomst redelijk. De eettent was goed voor elkaar, geen lange wachtrijen. Enige minpunt vond ik een of andere slimmerik die bijna de hele dag met zij bass test cdtje stond te stampen . Maar dit mocht de pret niet drukken. Weer een hoop mensen gesproken en al met al een geslaagde meet. Volgend jaar zeker weer van de partij. Hier een voorproefje, de rest volgt zo snel mogelijk om onze site in het fotoalbum. Dit vind ik een van de mooiste variantjes . Heel leuk thema. |
|
|||
|
|||
Net terug van de Summermeet en het hapje van Polly ter afsluiting van vandaag bij onze prijzenpakker.
Wederom een prijs gepakt dus, goed bezig Dennis! Het weer was wisselend, de regen was jammer maar dat heb je niet voor het uitkiezen. Hulde voor de organisatie om zo'n heel weekend op te zetten, aan alles gedacht en genoeg plaats. De WC had wel wat dichterbij gekunnen Helaas zijn wij alleen vandaag (zondag) geweest. Ik zeg volgende keer weer!! En misschien wel een weekend dan!!
|
||||
|
||||
Ik wil de organisatie bedanken, voor deze super mooie en gezellige meeting.
TOP MANNEN !!!! |
|
||||
|
||||
Was erg geslaagte dag, jammer van het weer maar daar kunnen we niks aan veranderen. Het eten was goed, stonden mooie auto's en de sfeer was erg goed!
Aan het eind van de dag zullen mijn foto's online verschijnen...
|
||||
|
||||
Quote:
+ 1 echt weer fantastisch
|
|||
|
|||
Was leuke meet, jammer dat er vanwege t weer iets mindere opkomst. Maar al met al goed vermaakt. Volgend jr het hele weekend!
thnx voor 1e prijs Golf V/6 grtz |
|
||||
|
||||
Klasse weekend gehad
Heerlijk wakker worden met Nana Mouskouri (Guten Morgen Sonnenschein) Leuk veldje met VW Speed, Ruhrpott-Style, VW Cruisers en nog wat losse campinggasten Net thuis met een brakke kop en nu eerst een potje met de bek omhoog foto's in de loop van deze week online Organisatie, wederom erg bedankt voor dit geweldig weekend en tot volgend jaar (dan proberen we minimaal een stuk of 5 extra MK1tjes die kant op te krijgen) |
|
|||
|
|||
Jaja, de cruizers waren er bij! Was echt een top weekendje mensen, paar leuke prijzen waaronder de grootste club en uiteraard zelf ook nog in de prijzen door de meest originele verschijning.... Word m zeker weer volgend jaar!! Zelfde veldje want watercooled laten we natuurlijk niet alleen met de bbq aan staan daar he!
|
|
|||
|
|||
Welke velgen zijn dit eigenlijk? Stond geloof ik ATS op, maar welk type..? Vind ze wel vet!
|
||||
|
||||
Hier de 178 fotos van mijn kant
Het was een mooie meeting Jammer van het slechte weer Mijn 10 mooiste fotos De rest van de fotos klik link hieronder http://www.mijnalbum.nl/Album=IUNU4MRZ |
|
|||
|
|||
Hier de 147 foto's van mijn kant: http://s396.photobucket.com/albums/...team%20meeting/
|
|
||||
|
||||
Volgend jaar misschien ook maar eens weekend gaan !
Waren zondag met 3 autos heen gegaan toch een erg gezellige dag gehad, ondanks de regenbuien. Helaas was ik vergeten mijn batterijen op te laden en heb maar een paar fotoo's kunnen nemen . Ons gezelschap, nog bedankt voor het doorbrengen van de dag 't was weer top (zoals altijd) ! Hier een paar foto's : de andere 29 staan hier : http://www.mijnalbum.nl/Album=NOJJTPU7
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 14-09-2009 at 09:25. |
|
||||
|
||||
Zo weer een top weekend achter de rug en wat hebben we genoten.
1 woord voor als gewoon geweldig weekend Eerste geworden met best of weekend (VW DUB Edition samen met met VAG-Ã*-Holics) En ik zelf ben nog derde geworden in de classe Vento, Bora en Jetta Foto's komen in de loop van de week van mijn kant. Maar ik heb dit wel al vast voor de mensen die het hele weekend waren geweest. Jullie kunnen het wel http://www.youtube.com/watch?v=-Brk...player_embedded