#1
|
|||
|
|||
Het zal je maar gebeuren.................
Deze gast is niet blij denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=jDp8yjdFAD4 Oeps... http://www.youtube.com/watch?v=pyK4HTk_Efg |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad, maar volgens mij is de schade nog wel beperkt gebleven had volgens mij ergere gevolgen kunnen hebben
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |
#3
|
||||
|
||||
__________________
"73 Käfer |
#4
|
||||
|
||||
Dit is ook klote op de dyno;
http://www.youtube.com/watch?v=y3-cTjmWdXU Of dit; http://www.youtube.com/watch?v=oGaXtdW_NNo |
#5
|
|||
|
|||
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
damn wat gebeurde er met die 1e joh? |
#7
|
||||
|
||||
|
#8
|
||||
|
||||
pff, ik denk wel dat je leven even stil staat als je zo je auto naar de soep ziet lopen op zon dyno.
Bij die hotrod springt volgens mij die rol los. En begint in onbalans te lopen, En bij die snelheden trilt de hele auto mee. Neem ik eens aan. |
#9
|
|||
|
|||
Ik had het idee dat de achteras (steekassen) brak waardoor de wielen gedeeltelijk los komen, en speling krijgen op de lagers.
Die rollen zijn extreem zwaar gelagerd omdat ze een groot eigen gewicht hebben. Als die zo zouden bewegen dan zou de gehele opstelling zijn gaan "wandelen". en inderdaad, als bij dat soort snelheden een wiel begint te rammelen dan kun je alles in de auto opnieuw vastzetten mvg db |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
aiaiai.. voelt niet lekker:P |