|
|||
|
|||
golf 2 gtd
heey heey
bij deze gaat de golf 2 gtd met intercooler(origineel) de deur uit hij heeft 3 ton gelopen en loopt nog steeds goed apk loopt wel bijna af maar ik verwacht niet al te veel problemen voor apk ik moet er 500 voor hebben anders blijft ie staan ik hoor t wel mail en msn is willem.1983@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Van welk bouwjaar is deze Golf?
Heb je foto's van de Golf? Edit: Heb de foto's mogen ontvangen; Last edited by DennieMeister : 09-09-2009 at 15:35. |
|
||||
|
||||
Aldus het rdw:
Quote:
|
|||
|
|||
Heeft de auto veel roest?
|
|
|||
|
|||
Hoe is de auto verlaagd?
|
|||
|
|||
golf
Quote:
heey t valt reuze mee kom maar eens op msn als je wil ok willem.1983@hotmail.com |
|
|||
|
|||
alle inruil mog wel vw polo ofzo maar oudere types
|
|
|||
|
|||
zo de golf is weer vers gekeurd dus doe een goed bod voor deze leuke golf 2 gtd inruil golf 2 benzine is mogenlijk
|
|
||||
|
||||
Waarom op msn!! je probeert de auto hier toch te verkopen, denk dat je beter hier wat meer info kan geven.
|
|||
|
|||
a me oude GTD is te koop.
is een hele fijne auto geen een keer problemen gehad. starten en rijden was het. roest valt mee op de wielkast rechtsachter helemaal onderaan. en op de voorscerhm beetje. denken denken denken terugkopen of niet
|
||||
|
||||
Interesse in een Jetta mk2 1.8 benzine?
|
|||
|
|||
kan slotje op heb m inmiddels geruild tegen golf 2 gti 16v kr
|