|
||||
|
||||
26 september - Nachtrit KCN Fryslân ~ Drachten
|
|||
|
|||
zal hen gelijk op de kalender zetten . Wil hem nu wel eens mee rijden .. . .
Als het mag . . . Last edited by Alberto : 01-09-2009 at 13:57. |
|
||||
|
||||
Ik ben zeker van de partij.
Vorig jaar was het een leuke rit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wurdt it net ris tiid foar in luchtkuolle auto, Alberto?? Ik haw noch wol in leuke 1300 mei skodak te stean Maar 't staat op de kalender! |
|
|||
|
|||
Quote:
26 sept ook te huur |
|
||||
|
||||
Alleen luchtgekoelden of ook waterkokers uitgenodigd ?
|
|||
|
|||
Quote:
De start is al gezellig , en leuk om mee te maken |
|
||||
|
||||
hmm valt precies op de verjaardag van m'n (skoan)mem.... en aangezien we op de verjaardag van (skoan)heit in Bitburg zitten op Das Drag Day, kunnen we het eigenlijk niet maken om weer niet te komen op verjaardag
|
|
||||
|
||||
(even off toppic) maar bonne, jouw skoanmoeke is de hele dag jarig nou, dan must maar eerder ut 't hok komme, ringsleutel 17 skoanmake en gelyk maar met nimme weeste......waar hewwe wy 't over.
|
|||
|
|||
Kom zeker bij de start kijken
Ziet er altijd geslaagd uit !! groeten erik Last edited by feestbeest3 : 08-09-2009 at 12:31. |
|
|||
|
|||
dan komen wij ook ff bij de strat kijken denk ik. aangezien het dichtbij is. toch maares een luchtgekoeld halen
|
|
|||
|
|||
even een donker upje voor de donkere nacht rit ...aanwezig met de de maagdelijk witte jetta
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, sorry Marcel maar we kunnen echt niet maken om weer niet te komen op de verjaardag. Vooral niet omdat we zaterdag overdag hopelijk een "nieuwe" daily gaan ophalen Dus iedereen een fijne rit toegewenst en oant een oare keer! |
|
||||
|
||||
Heb er al weer zin in
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||