|
||||
|
||||
14" verbr staal 8,36j&9,15j Oranje/Zwart nieuwe banden
nieuwe 14"verbreed staal met nieuwe banden 195/40/14
Bij deze bied ik te koop aan mijn opnieuw opgemaakte set 14" verbreed staal. Verkeren absoluut in nieuwstaat..... Afgelopen Juli 1x mee gereden naar MIVW meeting....en liggen nu warm op zolder omdat ik weer 16" verbreed staal ben gaan rijden. -Binnenkant hart Black Magic Pearl gespoten -Buitenzijde Oranje in kleur van de caddy gespoten -Incl 4 nieuwe centreernaafkapjes gespoten in Black Magic Pearl Doordat de velg een orriginele ideale et-45 waarde heeft en 5,5j steken deze velgen absoluut niet ver buiten de wagen. Orrigineel: -5,5j -ET 45 Maten:14 inch -8j -9j Banden: -Nieuwe Continental Sportcontact2 195/40/14 rondom NIEUW Steekmaat: 4x100 Prijs: 725 vaste prijs Last edited by henkwassenaar : 17-02-2010 at 00:47. |
|
|||
|
|||
Dan maar zo, want je hebt je limiet overschreden met je PB´s.
Doe je aan inruil van een setje 15" Centra´s? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=55840 Heb je nog een uiterste prijs voor deze set? |
|
||||
|
||||
Quote:
Doe niet aan inruil en zit momenteel in spanje...... Doe een goed bod,maar geen onzin biedingen |
|
||||
|
||||
Geen Inruil
|
|
||||
|
||||
wieder up
|
|
|||
|
|||
echt niet ruilen tegen 13" zeldzame velgen?
ik wil van mijn golf 2 gti een jägermeister auto maken int zwart-oranje en jouw velgen zouden gewoonweg perfect zijn! maar 850 euro cash hebk nu echt wel niet pm aub? |
|
||||
|
||||
geen inruil..........doe eventueel een goed bod via pb
|
|
||||
|
||||
goed bod welkom
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb je een prijs en uiteraart zijn ze er nog:$
|
|
||||
|
||||
zijn er nog.....
Heb gister via vwforum een gehad die voor 775 euro de velgen ophaalt.......wou er zelf 799 voor hebben.... Dus mocht je er meer voor over hebben en geintereseerd mail op pb me vanavond nog,want want anders mail ik deze andere persoon...!!!! |
|
||||
|
||||
799 vaste prijs en geen inruil
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
wieder up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
goed bod welkom
|
|
||||
|
||||
prijsdaling 775
|
|
||||
|
||||
laatste prijswijziging en vaste prijs 750euro voor dit weekend op komen halen ivm aanschaf andere velgen
|