|
||||
|
||||
Johs weer aan de mk2
Kom al langer op het forum , maar door wat problemen met de pc en email begin ik maar weer opnieuw .
bekend van de jetta mk2 rat en golf mk2 rat . Nu geen Rat project , maar eens wat anders . Paar weken terug een knappe golf 2 1.3 uit 85' gekocht van de eerste eigenaar voor 300 euro . afgekeurd op 2 schokdempers en een wiellager De golf is orgineel nederlander met net 130 dkm op te teller , netjes onderhouden en keihard . Wel wat vaag van kleur , maar dat is nog goed te poetsen . Ondertussen is er weer veel veranderd aan de golf . schroefset veerpootbrug verbreed staal 14' mercedes wieldoppen gl interieur gti achterlichten smoke kruiskoplampen s einddemper er gaat nog meer veranderen , maar alles op ze tijd . (wordt vervolgt) dan nu wat foto's Last edited by VW Johs : 23-09-2009 at 20:04. |
|
||||
|
||||
neem aan dat jij johs 3.0vr6 bent? heb weer erg veel lol met de blauwe rat...
maaruh ik zie geen foto's??
|
||||
|
||||
klopt ja , that's me
nu met foto's |
|
||||
|
||||
mooi karretje,leuke kleur
vind alleen die wieldoppen er niet op staan,ats classics o.i.d. zouden hem af maken en zit er nou een mk1 spoiler onder?(beetje moeilijk te zien)
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar meer foto's en vorderingen.
Die kleur is in ieder geval super! Voor de velgjes nog effe wat leuks verzinnen zou ik zeggen. Wiellager ook al vervangen?
|
|||
|
|||
Leuke wagen man, 300e is echt een schijntje.
|
|||
|
|||
mooi wagentje buurman, vooral de kleur is super !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Idd een leuk kleurtje!
|
|
||||
|
||||
Mooie aankoop, tenminste een eerlijke prijs voor een golfje.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positieve reactie's ben er zelf ook erg wijs mee en dat voor dat geld .
Volgende week gaat de golf weg voor een apk en grote beurt . Afgelopen week heb ik een achterspoiler van hella sport gemonteerd , retro spoiler Ben nu bezig met andere velgen om een beetje sportieve retro-look te krijgen . foto's volgen |
|
|||
|
|||
foto's buurman foto's !
vrijdag avond ff wieltjes ophalen ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
nou?
|
||||
|
||||
ow sorry . niet gezien .
nee , er zit een gewoon een mk2 spoiler onder . |
|
||||
|
||||
Vandaag nog even wat foto's gemaakt
Afgelopen weekend zijn de nieuwe velgen eronder gegaan . ( bedankt Buurman ) Het zijn 15 inch audi A3 velgen geworden . Hier de foto's van de velgen en achterspoiler . De spoiler is wat moeilijk te zien , zal overdag nog wat foto's maken . De achterkant gaat nog wat zakken zodat de golf recht staat , maar eerst het schroefset weer omhoog voor de keuring |
|
||||
|
||||
spoiler is wel gaaf,vind persoonlijk de wielen iets minder,zouden onder dikke-bumpertsgolf beter tot hun recht komen IMO...
|
||||
|
||||
Ben er zelf ook nog niet helemaal uit kwa velgen . Denk dat ze van de winter zwart worden .
|
|
|||
|
|||
hey buurman, ff netjes zwart blaffen die hoepels !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Quote:
Idd velgen mooi zwart over blaffen!!!!!!!!!!!!!!! . Zo vind ik het niet zo heel mooi, denk dat zwart veel beter voor staan tje en die spoiler ik weet het niet. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Audi wielen staan hem super!
|
|
||||
|
||||
bedankt .
|