|
||||
|
||||
Watercooled MK1 meeting 2009
Alvast een thread, voor de thuisblijvers. Is een album ook nog nodig? Of word het allemaal photobucket?
|
|
||||
|
||||
Albumpje mag wel, ik ga straks ook die kant op en post later nog wel wat foto's (en knal ze hier altijd in het album).
Ff op ErwinG60 wachten en dan in de daily die kant op.....
|
|||
|
|||
nou ik ben net weer thuis , jammer genoeg
Want had nog we even willen blijven , maar mama had vanmiddag ander plannen heb het idee dat het elk jaar drukker word , zeker nu erg veel cabrio's maar wat wil je met dit mega fijne weertje auto's genoeg , kostenloos , en prachtig weer , wat wil een auto liefhebber nog meer Last edited by Alberto : 23-08-2009 at 14:41. |
|
||||
|
||||
Zo, ook weer thuis.
Watercooled had het weer netjes geregeld vandaag !!! Complimenten. De braadworsten waren ook heerlijk trouwens Hier wat foto's: Hij stond er weer knap bij Siep: En nog 2 bekende Zweiers: Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Ziet er echt uit alsof ie er een thuiskomertje achter heeft zitten |
|
||||
|
||||
Zo, zijn ook weer thuis.
Was weer een super leuke meeting Weer was super, kon niet beter! Veel bekenden gezien ,en gesproken! Kort om toppie! 1klein minpuntje vond dat auto,s op voor kant er dicht op elkaar stonden! Verder geen commentaar @LRR Bedankt voor mooie foto! Gr Siep |
|
||||
|
||||
Net weer thuis, even langsgewipt. Prachtig weer erbij.
Mooie wagens gezien! Uitermate relaxed sfeertje, geen subwoofer herrie en bandengerubber.. heerlijk! |
|
||||
|
||||
ook weer thuis
alles was weer goed voor elkaar. en....... bedankt voor de 1e prijs categorie jetta johan
|
|||
|
|||
Quote:
Toch de eer weer behouden Johan , van harte |
|
|||
|
|||
De Grote Pittbull |
|
||||
|
||||
Zo ben d'r ook weer.
Geweldige meeting en goede catering, mooie dag gehad met veel (on)bekenden gesproken, weer mooie auto's gezien en ook nog tweede prijs in categorie Golf1 Tot volgend jaar maar weer |
|
||||
|
||||
Zeer coole (erg warm) meet
Bedankt watercooled voor me tweede prijs (jetta) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nogmaals bedankt voor de foto`s van Love en de wagen Rene
|
|
|||
|
|||
Quote:
Graag Gedaan Kerel erg leuk beesie heeft u |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie Foto's! Helaas is gister mijn V-snaar geknapt en heb ik nu een noodsnaartje..... anders was ik wel even langsgeweest. Mk1's
|
|||
|
|||
Quote:
Kan helaas zijn naam hier niet direct vinden maar dat was Rudie uit overdinkel zit op golfcabrio onder (rudie) |
|
|||
|
|||
Quote:
Dank u wel....Jammer van de pech met je auto,was echt een zeer mooie meeting,net als vorige jaren.. |
|
||||
|
||||