|
||||
|
||||
Einddemper G60 met enkele pijp (niet al te groot)
Ben op zoek naar een einddemper voor een g60,
rij nu met een half gare DTM pijp rond en die komt me de neus uit! Wil graag een einddemper met een beschaafde enkele pijp recht naar achteren. Wie o wie kan mij daar aan helpen??? |
|
||||
|
||||
Sabine, als je echt iets leuks wilt, voor een redelijke prijs, moet je even srgcorrado@hotmail.com mailen, maakt RVS einddempers naar wens
|
||||
|
||||
ja wat doe die in prijs? en dan niet "redelijk" maar wat kost een normale fatsoenlijke einddemper bij hem?
|
||||
|
||||
Ik ga als het goed is eind februari bij hem langs, de demper die hij voor mijn 8v gaat maken kost 370 euro incl plaatsing. Hij gebruikt 304 RVS, dus goeie kwaliteit.
Waar je wel even op moet letten is dat het een open demper is, dus kwa demping zal ie niet veel doen.
|
||||
|
||||
Zoveel geld wil ik er niet aan uitgeven, het is maar
een simpel ding die je bij nl power voor een eurootje of 150 kan halen.... |
|
||||
|
||||
staat er een op "slik" vwf voor 100 maar das een dubbel pijpje
|
||||
|
||||
Wil echt een enkele, heb marktplaats gisteren al
helemaal door gespit maar als ik op zoek ben kan ik er geen vinden en als ik niet op zoek ben dan staat er een te koop, altijd zo........... |
|
||||
|
||||
tja dat is zo ja maar wat is de diameter van de uitlaat, is dat hetzelfde als een 8v of een 16v
|
||||
|
||||
Volgens mij is de diameter groter dan een 16v,
had namelijk nog een sebring pijp liggen van een golfje 16v die wij gehad hebben en die is te klein.... |