![]() |
|
|||
|
|||
![]() bied mijn mk2 gti g60 wolfsburg uitgevoerd. aan wegens een belastingvrije mk2.
bij deze wat gegevens van de mk2 gti g60. de motor is nog gewoon in nieuwstaat heeft net 3100 gelopen zat eerst in mijn oude wob g60 maar is wegens schade gesloopt. rekeningen heb ik nog bij de motor van 4100 euro is dus een hagel nieuwe onderblok in gekomen 0 km.toen is ook alles vernieuwd. bak. spagetie. alle riemen. g-lader gereviseerd. kop gereviseerd. startmotor. enz. over de auto blauwe kleur bouwjaar 1990 orgineel g60 op kenteken. nieuwe apk. schroefset van supersport nu 12 cm verlaagd. blauwe dikke recarco in nieuwstaat. blauwe hoedenplank heel. blauwe vloerkleed. orgineel opendakje. onder de motorkap is die op nieuwgespoten. koperen remleidings onder de auto. abs. stuurbekrachting. siglacroom ramen achter in. groep a uitlaat van voor naar achter 6 cm rond.. enz. zal vast wel wat hebben vergeten. mijn mail adres is ruurd_van_dijk@hotmail.com tel 0511-447800 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() prijs voor dit alles 4000 euro inruil mogelijk van een mooie nette golf 1 gti of gtd of golf 2 gti of gtd moet wel wegenbelastingvrij zijn mail maar als je wat hebt graag met fotos ![]()
Last edited by fire and ice vr6 : 28-09-2009 at 08:44. |
|
||||
|
||||
![]() Is 't front los te koop als het er uit gaat?
|
|||
|
|||
![]() kan je hem niet nog een jaartje houden? daarna koop ik hem wel
up voor deze mooierd |
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel kilometer heeft de auto gelopen (afgezien van het nieuwe motorblok dus)?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weet ik niet auto zonder motor enz gekocht.
|
|||
|
|||
![]() auto ook zonder motor tekoop
|
|
|||
|
|||
![]() soersie zoek wat anders en de keurig van belgie was te duur.
dus bij deze weer te koop. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mijn aanbod is nog steeds geldig... you never know. Ja voor de keuring in belgië moet hij helemaal origineel staan. Dus is wat werk uiteraard. Mvg Sebbe |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee sorry moet maar niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
veel werk lijkt me toch niet echt. enkel originele ophanging en dat is voldoende andere uitlaat (zonder attest) mag aangezien hij toch van voor 1998 is en nog geen europees gelijkvormigheidsattest heeft voor de rest lijkt deze wagen me toch standaard of niet? is de motorcode zoals origineel op papieren? homologatiekeuring + keuring voor verkoop kost samen nog geen 200 euro en dan kan hij in belgië ingeschreven worden (heb zelf pas nog ene ingevoerd uit NL met wat veranderingen aan) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt motor code is orgineel pg. ook op papier. ![]() verder schroefset en uitlaat is niet orgineel meer. ![]() verder zit er nog koperen remleidings onder wat ik had gehoord dat het ook niet mag in belgie.
|
|||
|
|||
![]() upke voor deze echte goede g60.
|
|||
|
|||
![]() upke
|
|||
|
|||
![]() upke kan ook in onderdelen verkocht worden.
motor los cassco los enz. is ook geen problem pb maar voor de prijs. maak trouwens nog wel even een topic voor. ![]()
|
|||
|
|||
![]() even een upke voor een nette gti g60 die nog compleet is.
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat je niet wilt inruilen , anders had ik hem GRAAG weer terug gewild.
Zou hem zo ruilen voor mijn mk4 variant highline ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedankt ron is jammer dat die weg gaat maar jammer genoeg wordt hij niet wegenbelastingvrij. ![]()
|
|||
|
|||
![]() omhoog. goed bod mag ook mensen.
|
|||
|
|||
![]() erg mooie auto ruurd
tis dat ik alvoorzien ben van een g60 ander had ik het gewetenn !!! ps hoedenplankje dat ik van je toendertijd gekocht heb ziet er nog goed uit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dankje chris is ook een nette g60 maar ja geen kopers te vinden ben bang dat die blijft staan en wat naar het werk rijden. slopen is ook wel erg jammer ![]() mooi dat de hoedenplank nog heel is. ![]() en dat je er blij mee bent.