|
|||
|
|||
Golf CL 91 schroefset, Steffan enz.
Te koop/ ruil mijn lowrider Golf 1.3i (nz) Madison uitvoering.
Bouwjaar 1991. Kleur blauwmetallic (royal blauw). 191xxx km. APK gekeurd tot 5-2010. Verkeerd in goede staat, nieuwe koop je bij de dealer maar voor zijn leeftijd is dit nog een hele nette auto. Buitenkant pas gepolijst dus super glans en weinig tot geen vervelende kleine krasjes. Binnenkant ook nog netjes, niet kapot alleen een brandgaatje in bestuurdersstoel. Afgelopen maanden nog veel onderhoud gedaan onder andere : - grote beurt, alle filters en vloeistoffen vervangen (190000km). - distributieriem en waterpomp (188500km). - laatste 3 uitlaatdelen vernieuwd uiteraard incl klemmen en rubbers (190000km). - en nog veel kleine dingetjes zoals ashoesje, sensoren enz. Aan de looks is ook genoeg gedaan onder andere : - V-maxx schroefset, 2 maanden oud dus nog bijna 2 jaar garantie incl factuur ! - GTI achterlichten rood/ zwart niet helder org. Hella. - Nieuwe donkere knippers in de voorbumper. - Nieuwe donkere kruiskoplampen niet helder met gele H4 pitten er in (orgineel aanwezig). - Aeroblade wissers nieuw. - Achterwisser er af gehaald en afgedopt (kan bijgeleverd worden). - Antenne op spatbord afgedopt en binnenantenne gemonteerd. - Staat op Steffan 5-stern in 8x14" met Contisport 195-40-14. Op dit moment zijn de harten fluor oranje gespoten maar kunnen in overleg weer zilver of bijvoorbeeld matzwart worden gespoten (uiteraard pas na koop/ aanbetaling). De auto mag weg omdat hij nu voor mij klaar is en ik weer zin heb in wat anders, ik rij er dagelijks 50km mee zonder problemen en vervoer er ook mijn 8 mnd oude zoontje in dus heb er zeker vertrouwen in . Prijs 1400 euro. Mag weg zonder wielen voor 1100 (zelf wielen meenemen). Inruil niet meer mogelijk ! Zeuren over de prijs alleen bij serieuze interesse en bij de auto, niet hier op het forum aub. Mensen die denken dat het voor minder kan wens ik veel succes met sleutelen . Tel bovenstaand lijstje maar eens op en dan weet je dat er geld bij moet en niet oplevert. Last edited by tiefflieger : 18-08-2009 at 20:44. |
|
|||
|
|||
Up.
Last edited by tiefflieger : 18-08-2009 at 20:44. |
|
|||
|
|||
Upje voor deze nette golf
|
|
|||
|
|||
Vandaag een andere auto gekocht en dus geen inruil meer gewenst.
De Golf mag nu dus echt weg, dus wederom een prijsaanpassing ! |
|
||||
|
||||
je hebt pb
|
|
|||
|
|||
Slotje aub VERKOCHT !