|
||||
|
||||
VAG Fest 2009
Heb alvast de Gallery aangemaakt voor aankomend weekend.
Laat hieronder maar weten hoe het was, en laat eens zien wat de thuisblijvers gemist hebben!
Cabby Last edited by Christiaan : 17-08-2009 at 08:15. |
|
|||
|
|||
nog geen real live stream van uit belgie ......van de eerste dag
|
|
||||
|
||||
Die liggen al lam onder aan de heuvel man
|
|||
|
|||
Gasten ik ben net thuis vanuit bels, helaas moest ik eerder weg.
Met 1 word super cool |
|
||||
|
||||
Dat zijn 2 woorden Stijn
Ik heb vandaag de Passat gewassen zover ik dat kan Morgen rond half 11 aanrijden en een dagje rondkijken
|
|||
|
|||
Oja Gijs Sorry
Je moet eik zn heel weekend gaan, super tof |
|
|||
|
|||
Net weer terug van een dagje Vagfest.
Mooi spul gezien daar, morgen eens kijken in hellendoorn. Heb een paar foto's in de gallery gezet, zijn er weinig en niet al te best helaas... |
|
|||
|
|||
vond het tegenvallen, veld stond niet eens half vol
de andere velden voor rats , seat enz stond niks.. verkoopplein was ook niet dik gezaaid.. |
|
|||
|
|||
Quote:
De camping stond anders wel goed vol en ik denk als dag bezoeker je beter op zondag kunt komen, |
|
||||
|
||||
Bekende auto's weer daar, het weer is nu wel ideaal.
Jammer dat het samen valt met de vw-speed meeting, daar zijn wij morgen. Van wie is deze bak? Erg mooi gedaan met het Volksforum logo!
|
|||
|
|||
Quote:
Van wie die is weet ik nie, maar hij is kats laag. en roestig, zelfs 1 x mee moeten aan dieuwen |
|
|||
|
|||
Helaas kon ik niet op zondag, maar als dagbezoeker mag je niet op de camping komen..
Zal van de week wel zien op de foto's of de zondag drukker gaat zijn.. volgens mij loopt er een topic van deze hier ergens komt uit tilburg staat me iets van bij. vraag me alleen niet naar de topic naam......??? |
|
||||
|
||||
Quote:
je mag toch wel gewoon op de camping komen ? daar staan toch net alle wagens ben vandaag ook geweest en ben overal gaan kijken :p was wel vét alleen verkoop gedeelte wat klein
|
||||
|
||||
Quote:
Al die auto´s zijn vast al onderweg naar de speed summer show ........ Jammer dat deze meet inderdaad tegelijk valt met de speed summer show ,anders waren we er vast ook even naar toe gereden . Misschien volgend jaar ,ben benieuwd naar de foto´s !
|
||||
|
||||
Lache, dat is de kever-pick-up van Michael (Tiki Madness). Zie topic; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16432
|
|||
|
|||
Was weer geslaagd dagje, lekker weer en hardstikke druk hieronder paar foto's die ik heb geschoten!
De rest staat hieronder in album, http://s285.photobucket.com/albums/.../VAG-FEST%2009/ Grtz Mariens |
|
|||
|
|||
Wij hadden niet de juiste kleur polsbandje en dus geen toegang die kant op..
Voor mij geen vagfest meer. Doe mij de oude vw mania in hofstade maar.. Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...&highlight=pick Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was er vandaag ook als dagbezoeker. Ik had de cabrio geparkeerd langs het water onder de bomen langs het weggetje naar het grote veld. Vervolgens ben ik te voet de camping op gelopen en heb een paar uur op het campingterein rondgehangen (@MIVW-crew bedankt voor de gastvrijheid,ik vond het erg gezellig ). Niemand van de organisatie heeft me aangesproken dat ik niet richting camping mocht hoor . @ Volksforumcrew ik had geen tijd meer om de heuvel op te lopen(volgende keer kom ik ook even naar boven ) Genoeg geluld hier de paar foto's die ik heb genomen: Last edited by classic-edition : 15-08-2009 at 21:36. |
|
|||
|
|||
Vol in beeld niet de auto maar ik
|