|
|||
|
|||
Supersport Schroefsetten
Bij ons bent u aan t goede adres voor verlagingssets!
Supersport schroefsets, meestal tot 12cm verlagen rondom mogelijk! 2 jaar garantie. sets worden geleverd met stelsleutel en busje vet. Levertijd meestal binnen een week. golf 1, scirocco 1 en 2, jetta 1 378,- golf 2 en 3, vento, corrado, jetta 2 369,- golf 4, bora 427,50 Polo 6n 378,- alle types van vw en andere merken leverbaar, vraag ons voor de scherpe prijs. Montage is natuurlijk mogelijk in onze werkplaats in Dirkshorn. golf 1,2 en 3 50euro golf 4 70 euro Last edited by JMTuning - BK Customs : 13-08-2009 at 09:50. |
|
||||
|
||||
ik had 3 jaar garantie op mijn v-maxx
set!
|
||||
|
||||
En lekke achterdempers zijn trouwens in 99% van de gevallen een montagefout.
schokdemperslijtage let even op de volgende tekst: Beschadiging Chroomlaag op de zuigerstangen afgesleten (meestal eenzijdig) Schokdemper staat in inbouwstand te veel onder voorspanning. Bevestigingspunten versprongen en niet met elkaar in lijn. Slijtage van de afdichting en de zuigerstanggeleiding, daardoor vloeistofverlies en verminderde werking. Schokdemper paarsgewijs (per as) vervangen. Fout in uitlijning verhelpen. Dit komt namelijk vaak voor bij de achterdempers van vw. De onderste bouten van de achterdempers worden nml vaak vastgezet terwijl de auto nog niet op de wielen staat. Last edited by J-9A-N : 13-08-2009 at 10:31. |
|
|||
|
|||
Quote:
leg is uit? |
|
||||
|
||||
Zie boven.
Had nml wel gedacht dat je om uitleg zou vragen. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
hoe wil je de achteras uitlijnen?
|
|||
|
|||
ik heb zelf al tussen de 70 en 100 sets gemonteerd afgelopen jaren, en heb enkel bij m´n eigen auto een demper lek gekregen (te ver verlaagt waardoor de schokbreker te vaak aan z'n end kwam)
maar ik zal de v-max schokbrekers wel is gaan bekijken, of ik hier iets aan kan vinden... |
|
|||
|
|||
JMtuning, even een vraagje,
Ik heb gisteren zo'n set gemonteerd onder mijn Golf 1 1.5 JB Nu heb ik achter de stelschijven tot zijn laagst gedraaid, maar de auto staat alles behalve laag. Ik weet dat ik de hulpveren kan verwijderen, maar ik had toch wel iets van verlaging verwacht ten opzichte van origineel. wat is hier aan de hand? bedankt alvast |
|
||||
|
||||
LOL hier klopt iets niet!
Maak eens een foto van de schroefset hoe die gemonteerd is.
MK 1 gti 83 (project) Last edited by dekilo : 19-08-2009 at 10:46. |
|
||||
|
||||
klopt inderdaad helemaal niet
zo hoog krijg ik mijn weitec schroefset nog niet gedraaid lol |
|
|||
|
|||
ok hier zijn de foto's.
trouwens eerst had ik de set halverwege staan en toen was een net een monster truck! maar naar mijn mening heb ik het gewoon goed gemonteerd. heb de auto hier niet opgekrikt...staat dus gewoon vlak (nou ja voor laag, achter hoog lol) bovenkant voorkant is prima |
|
||||
|
||||
Is het geen golf 2 set wat je gemonteerd hebt
Daarvan zijn de achterpoten nml langer. Ook de voorpootbevestiging is anders,maar als je goed je best doet past het wel |
|
|||
|
|||
die hoogte van de achterkant klopt zeker niet.
waar heb je de set vandaan? onderaan de veerpoot staat een nummer ingedrukt, kan je dit misschien nakijken? |
|
||||
|
||||
Staat hij voor ook op zijn laagst?
|
|||
|
|||
nee voor kan ik nog 3 cm
achter staat op de veer zelf "supersport 100752" Bij monteren ging voor heel makkelijk. Maar achter moest ik de as helemaal oplaag duwen omdat ik anders de veerpoot gewoon niet op zijn plek kreeg. Dit vond ik al eingenaardig. |
|
||||
|
||||
Quote:
hey heb even gezocht en een tuv attest gevonden van supersport schroefset voor corrado en de nummer van veer is voor corrado http://www.corrado-hannover.de/guta...portgewinde.pdf je hebt dus de verkeerde schroefset |
|
||||
|
||||
Das best wel handige info!
Als ik ooit mijn golfje 1 wil verhogen neem ik een schroefset voor een Corrado!
|
|||
|
|||
klote
de link van je werkt bij mij niet, maar goed...het is dus niet de goede. fuc voor vind ik opzich prima, dus nu moet ik op zoek naar alleen een achter set. die vind ik dus nooit! JM, kan jij hier iets in betekenen? |
|
|||
|
|||
ik kan 2 nieuwe achterschokbrekers bestellen, misschien zijn zelfs de veren t zelfde zodat je enkel de kale demper nodig hebt.
prijs van lossen delen is alleen wel wat duurder dan wanneer je een hele set haalt. (of je moet iemand vinden die nog 2 voorpoten kan gebruiken voor z'n caddy oid) |