|
|||
|
|||
ombouw g60 hudraulische koppeling????
hoi
zoals jullie hebben kunne lezen op ander thread ben ik bezig met een ombouw van een corrado motor in een golf 2 gti nu heb de rembekrachtiger incl abs van de corrado er opgemonteerd (eerst gat bij gemaakt voor hydraulische koppeling) maar nu kom ik met me koppelings pedaal helemaal verkeerd uit met me hydraulische koppeling. moet ik een pedalen set van een corrad hebben?????? of is hier iets voor te maken??? groeten Arjan |
|
|||
|
|||
Koppeling ligt veel lager ?
Hadden laatst bij een mk2 g60 ook een probleem met de koppeling. hier zat een een pedalen set in van een passat. Constant problemen, maar wisten niet dat er 1 van een passat inzat. Hebben toen de vorige eigenaar geamild, wat voor pedalen set erin zat. En dat bleek dus 1 van een passat te zijn. Hebben toen die van een corrado overgezet. En nu geen problemen meer gehad! Dus denk dat je die van de corrado erop zet (pedalenset) dat het dan goed is. Succes !
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 11-08-2009 at 21:20. |
|
|||
|
|||
ja bedankt
ben er zelf ook achter dat je die van een corrado moet gebruiken of je moet zelf een steun maken om je pedaal naar linkerkant van je stuurhuis te krijgen (prutswerk) dank je wel iig groeten Arjan |