|
|||
|
|||
VW Golf Mk1 1977.
Te koop aangeboden:
VW Golf MK1 van 1977 met een 1.1 motor. 5-deurs, mexicobeige, 4-versnellingbak. Kilometer stand is 049574. Teller is de orginele titentacho. Auto heeft een skailederen bruin interieur. met op de bijrijders stoel een kleine beschadiging. Aan de carroserie zit weinig tot geen roest. Alleen aan de voor schermen ( immitatie ) achter de chrome lijstjes begint ie te roesten. Reden van verkoop is dat ik er bar weinig tijd voor vind. afgelopen ook maar 1500 km mee gereden. Auto staat altijd binnen, word niet mee gereden bij slecht weer of met de winter. Voor meer info kan je me altijd pmen. Auto word verkocht op de orginele ATS velgen, of tegen meerprijs met de BBS velgen. Prijs: 2600 Euro Last edited by barthez : 28-12-2009 at 17:04. |
|
|||
|
|||
Prijs verlaging: Met ATS wielen : 3000 Euro.
Met BBS wielen 3750 Euro. Moet weg!! |
|
||||
|
||||
hey,
klein vraagje, welke verlaging zit hieronder? en heb je toevallig fotos van de binnekant?? thx Last edited by Johna : 31-08-2009 at 06:58. |
|
|||
|
|||
Halllo, wij hebben intresse, en had je al een mail gestuurd om eens te kunnen komen kijken.
Groeten Wesley |
|
|||
|
|||
Is er ook een mogelijkheid om hem ook zonder ats wielen te kopen?
Gr, Pim |
|
|||
|
|||
PB`s beantwoord.
@ Sjef die mogelijkheid is er helaas niet. |
|
|||
|
|||
Prijsverlaging: 2850 Euro.
Losse verkoop van de BBS wielen ook mogelijk. |
|
|||
|
|||
Opties om in te ruilen?
|
|
|||
|
|||
Geen optie om in te ruilen.
|
|
||||
|
||||
hey
is het achterpaneel later ingelast? dit paneel is toch van 1974 tot begin 1976? gr tim |
|
||||
|
||||
Denk dat dat lichtval is Tim...is geen swallowtail paneel wat erin zit.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Dat is lichtinval idd. Was het maar een swallowtail....
|
|
|||
|
|||
Goedenacht.
Ik ben zeer geïnteresseerd in de auto, kan foto's sturen met meer details van de auto, interieur zetels, roest dat zei, romp, motor! Ik Portugees dus ik excuses als mijn schrijven is niet helemaal juist. Ik wacht op een reactie van u, hier is mijn e-mail: hugot_@live.com.pt! Gegroet Hugo Tanganho |
|
|||
|
|||
is de golf 1 nog steeds te koop?
|
|
|||
|
|||
Up Meeneemprijs: 2600 Euro.
|