#1
|
|||
|
|||
golf 2 gti wil niet lopen
hallo,
ik heb een 1800 GTI 8V uit 1990 (PF) de motor heeft een tijdje stil gelegen (half jaar) en is dus nu weer in een auto gebouwd, maar nu krijg ik hem niet meer aan het lopen. de startmotor draait wel en de bougies vonken ook, dus ik vermoed dat het bij de benzinetoevoer ligt, pompen draaien wel en de benzine komt ook in de motor (maar bougies zijn niet nat). recent vervangen (Weet niet of het er iets mee te maken heeft) - bougiekabels - verdelerkap + rotor - bougies - kleppendekselpakking - carterpakking - distributieriem en spanrol (Staat op tijd) - koppeling en drukgroep - oliefilter en olie ververst heb alleen de lamdasonde nog niet aangesloten, zou het daar aan liggen?? alle suggesties zijn welkom alvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
hallo ,,
neem je luchtfilter eens los ,, en druk paar keer met je hand de klep van je weger omhoog ,, dan spuit hij benz .. probeer dan eens te starten ,,, vrgr gooigolf ,, |
#3
|
||||
|
||||
pf heeft geen luchtweger die je omhoog kan douwen
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#4
|
|||
|
|||
Kabels verkeerd terug gestoken op de kap!!!
|
#5
|
|||
|
|||
de kabels van de verdelerkap denk ik dat je bedoelt??, nee deze zijn stuk voor stuk over gezet en naretijd nog gecheckt, dus die kloppen wel..
|
#6
|
||||
|
||||
waarscijnlijk weer het veel voor komende probleem dat na het vervangen van de db riem de onsteking er 180 graden gedraaid staat.
zet de nokkenas en krukas op tijd, maar zo dat de 1e (distrubutiekant) zuiger boven (op kantelpunt) staat. loop vervolgens je bougiekabel van de 1e cilinder na en controleer of de rotor die bougiekabel aan wijst. waarschijnlijk wijst ie de andere kant op. zo niet kun je je bougiekabel volgorde op de verdeler nog controleren. de volgorde = 1-3-4-2 succes groet frank
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#7
|
|||
|
|||
ok bedankt voor je reactie, miss heb ik dat wel verkeerd gedaan ja
ik zal het eens nakijken |
#8
|
||||
|
||||
Was bij mij ook zo! Haha, ik kan er nu om lachen, maar was toen zó zeker van mijzelf; 'dÃ*t kan ik toch niet verkeerd hebben gedaan?!'
...Maar dat was dus toch wel het geval... Check 't dus toch maar ff, zoals 'knedel' hierboven beschrijft; zo kwamen wij er ook achter!
__________________
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
#9
|
|||
|
|||
haha, ik heb het bij mij ook eens even bekeken, en er klopte niet veel van:P
maar de linker cilinder is dus de 1e of is dat de meest rechte? mvg justin |
#10
|
||||
|
||||
de linker(distr.zijde)
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Bullshit Dat heeft een PF wel.
__________________
WWW.MIVW.NL |