|
|||
|
|||
Mk1 Gti Rood Uit 83. VERKOCHT 3600.-
Hallo,
Helaas moet ik mijn golf1 verkopen. Ik heb hem nog maar 5 maand, maar toen ik hem net had werd ik overgeplaatst en moet nu 60km p.d. maken. Ik heb er nu zo'n 5000km probleemloos meegereden. Maar ben toch overgestapt op een polo 1.9 tdi.. DUS HIERBIJ: Golf1 gti met een 2.0 8v uit een golf3gti. gechipt en lichtervliegwiel zo,n +/- 130pk en erg veel trekkracht. Heb 2 16v's gehad maar dit rijdt leuker(mijn bescheiden mening). Auto is keihard op 3plekjes na. Bodem en randen roestvrij... Mooi net interieur. Remt (geventileerde schijven zimmerman en 2500blokken), schakelt en stuurt nog perfect. Schroefset is niet te stug. Volgens mij van supersport. Kortom een geweldige golf1. APK ergens in 2010. Ohja incl. Clifford 650 alarm..met Certificaat. Ik zal morgen bij beter weer betere foto's maken. GR JW VRAAGPRIJS 4700,- Nu voor 3900,- UITERSTE PRIJS!!! Last edited by jwst : 04-10-2009 at 20:44. Reason: VERKOCHT |
|
|||
|
|||
inruil mogelijk ?
|
|||
|
|||
Nee Sorry, Anders moet ik je beledigen wat ze ook bij de dealer doen....
|
|
|||
|
|||
offtopic; knappe velgen, welke zijn dit en welke maat
bedankt |
|
|||
|
|||
Het is 15inch en 195 45. Heb Dezent naafkapjes, maar dat zijn de velgen volgens mij niet. Zijn ze niet van compomotive?? Anders denk ik replica..Heb ze niet in de winkel gekocht en weet niet meer wat er in de adv. stond..
Gr JW |
|
||||
|
||||
Het zijn Compomotive TH 1570's. 15x7" dus.
|
|
|||
|
|||
Up! Met een setje velgen voor de winter...
|
|
|||
|
|||
up
Last edited by jwst : 12-08-2009 at 19:50. |
|
|||
|
|||
Wegenbelastingvrij en verzekering 60eur per jaar!!!!
|
|
|||
|
|||
!
|
|
|||
|
|||
upje ?
|
|
|||
|
|||
Up.
|
|
|||
|
|||
Nog te koop...
Kom gerust een proefritje maken en je bent verkocht.. GR JW |
|
|||
|
|||
Wat dat toch is op MP!?
Bieden als een gek, Mogen ze hem ophalen/Proefritje maken.. (Had de auto dan al wel 4 keer verkocht..) Hoor je er niks meer van.. Nouja ff geduld nog maar. |
|
|||
|
|||
Is de vraag prijs nog steeds 4700?
|
|
|||
|
|||
3900,- Maar dan wil ik ook geen gezeur meer aan de deur!
|
|
|||
|
|||
Ohja ik ga ook niet meer maitljes/foto's toesturen/beantwoorden..
Kom gewoon langs om te kijken en te rijden!! En ff up voor deze fijne mk1 |
|
|||
|
|||
Waar staat de auto?
|
|
|||
|
|||
als de g60 verkocht was wist ik het wel.
vindt het een nette mk1 gti.
|
|||
|
|||
Als iemand mijn polo zou willen overnemen wist ik 't ook wel Misschien foto's in de beginpost zetten van de motorruimte? En wat is de kmstand?
Wel echt een vet ding zeg! Smalle bumpers bij brede achterlichten stoort me helemaal niet