|
||||
|
||||
mk1 deutsche post
Hoi,
Ik heb een mk1, ex deutsche post. Nu zocht ik wat afbeeldingen van een originele versie. Maar kan ik niet zo vinden. (alleen schaalmodel). De originele hoorns van de deutsche post op de deuren heb ik inmiddels laten maken, en zitten er weer op. Wat zijn verder nog erkenbare dingen voor een deutsche post golf? De RVS kofferbak plaatjes( las ik net ). Zitten er inderdaad ook nog in. Verder las ik ergens nog iets over de achterlichten... groetjes |
|
||||
|
||||
Achterlichten zonder achteruitrij verlichting, dus zonder de witte delen.
|
|||
|
|||
Even Google raadplegen op "postgolf":
http://www.postgolf.de/phorum/ http://commons.wikimedia.org/wiki/F...aumPostgolf.JPG http://commons.wikimedia.org/wiki/F...rtePostgolf.JPG http://www.carsablanca.de/Oldtimer-...1-6d-c-postgolf
|
||||
|
||||
Hey mensen,
Al super bedankt voor de tips... Ik heb inderdaad de achterlichten zonder wit gedeelte. Voor achteruit te rijden. Zag ik op de foto's van de duitser met de postgolf. Dat deze dat niet heeft. Moet hem denk ik in ere gaan houden....Schijnbaar rijden er niet zoveel meer van. Grusse deutsche post |
|
||||
|
||||
Heb je ook foto's van je Deutsche Post? ben wel erg benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Woon je in de gemeente Leudal? Garage aan de oude trambaan?
|
|
||||
|
||||
geef inbrekers anders gewoon het adres patrick
|
||||
|
||||
Zal er binnenkort wat meer foto's maken....Heb er inmiddel zwarte bumpers op. En zwarte dopjes op de velgen Last edited by Ducdennis : 07-03-2010 at 13:28. |
|
||||
|
||||
dat ziet er cool uit
|
||||
|
||||
Wow! Geinig ding zeg, hij ziet ook nog best goed uit!
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook wel vaker een Deutsche Post Golf 1 in Heythuysen zien staan,
Is deze dat toevallig? Verder leuk zoon special Golfje Erik. |
|
||||
|
||||
Achterlichten en plaatjes zijn inderdaad zeldzaam maar nog wel te vinden op Ebay.de
|
||||
|
||||
mooi zon post golf
|
||||
|
||||
De originele plaatjes zitten er nog in, en nog de rubberen binnenmat. Wil ook nog ander intereur erin zetten. Liefst in het sky...
Maar heb nog even werk eraan. Koppaking ligt er ook uit.... Dus tegen de zomer kan ik de post weer rond brengen... greetz Deutsche Post |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een "postgolf", deze heeft inderdaad de rubberen vloerkleden en de blikken platen bij de achteklep. achterlichten weet ik zo niet.
Maar wat ik in wel heb zijn tweepunts-gordels die aan de deur vast zitten. Je kunt in en uitstappen zonder je gordel los te doen. Tevens heb ik ipv een handremcontolelamp een lampje of je je gordel wel om hebt, als je de gordel niet om hebt start de auto ook niet. Was uiteraard al overbrugd toen ik de auto kreeg. Groeten,, Robin |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke...Ik heb wel afbeeldingen van de originele inderdaad, met die automatische gordel.. Maar ik heb ze er niet meer in. Verder heb ik van dat starten zonder gordel "gaat niet" wel een sticker op het dashboard zitten.. Maar heb ik ook niet werken...Originele achterlichten heb ik niet meer erop zitten. Wil wel de achterbank eruit halen, en voor mischien een paar retro sportstoelen monteren. Heb je nog wat afbeeldingen van die van jouw....altijd mooi natuurlijk
|
||||
|
||||
Ik heb ook een "postgolf".
Mijn is compleet ingerichte voor telecom service. (Old School... ) Groetjes Jan |
|
||||
|
||||
off-topic: hey Jan, alter IG Kollege, Du also auch hier , das ist aber eine Überraschung, dein niederländisch ist übrigens gar nicht schlecht
on-topic: leuke wagentjes deze postgolfje's.
|
||||
|
||||
Wat leuk zon'n einser! Wel origineel als je in deze auto rond rijdt! Succes nog om onderdelen te vinden.
Gr.
|
||||
|
||||
hallo ik heb nog wel een laadvloer liggen van een post golf
ijzeren fram naar achter met voor twee klepjes deze mag weg dus bij intresse pb maar