|
|||
|
|||
Foto's van mk1 op 17" ?
Wie heeft foto's van mk1's golfjes, cabrio, jetta op 17"
grtz.. |
|
|||
|
|||
in de nieuwe vwscene staat een special oer een golf 1 met 17" rss`en.
Lijkt nergens naar, maar goed das mijn mening. |
|
|||
|
|||
vroeg niet echt een mening over 17"
Ik zie hier liever foto's verschijnen dan meningen. |
|
||||
|
||||
is pas ook een vraag over geweest dus>zoekfunctie
|
||||
|
||||
ff foto uit ander topic gevist:
Boxster/996 7Jx17 ET52 -en 25mm adapters- met Pirelli 195/40 |
|
|||
|
|||
Quote:
zoekfunctie op 17" leverde mij niets op... Vandaar mijn vraag. Linkje? |
|
||||
|
||||
als het bij jou niets oplevert zal er bij mij ook weinig in beeld komen denk ik?!
er was niet zo lang geleden nog een discussie over waar bij verschillende foto's passeerden...
|
||||
|
||||
Mij leverde het wel wat op,
Daar het ik ook de foto van Hier de link: http://volksforum.com/forum/showthr...&highlight=inch |
|
|||
|
|||
17 inch is echt te groot, heb het ook onder mijn cabrio gehad blijft aanlopen als nie de binnekant is, dan is het wel op je schermen, je sloopt alles, teminste das mijn mening.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kan je er dan ook even bijzeggen welke J maat, welke et maat en welke bandenmaat je had? Eventuele verlaging? hoeveel lager? welke verlaging? foto? mvg, Last edited by cabby tdi : 30-07-2009 at 09:55. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ook goeiemorgen zeg Iedereen mag zijn mening geven. Ook al vraag je er niet om. |
|
|||
|
|||
Quote:
De bedoeling op een forum is dat je 'on topic' blijft. Dit topic heb ik gestart om foto's te vinden van mk1 op 17". Niet iedereen z'n mening over al dan niet mooi staan. Er is vast wel een "welke velgen zijn leuk" topic. waar je je mening over 17" kwijt kan. Heb je foto's van mk1 waar 17" slecht onder staan en je mening kan onderbouwen? |
|
|||
|
|||
Jetta mk1 op 17 inch
Mijn Jetta mk1 staat nog op 17":
|
|
||||
|
||||
Niet echt mijn ding 17 inch onder een MKI maar ik zeg maar zo, ieder ze smaak.
|
|||
|
|||
Ik vind het dan weer vet staan...
En het ligt ook aan het vermogen he... Een tdi met 180pk en 400Nm op 195/45 15 is echt niet leuk rijden... en verlaagd met een dikke band, is ook geen zicht. En soms vragen de remmen 17" een TT set gaat niet in een bbs rs16" Afhankelijk van het type velg samen met een clipper set van de golf1 cabrio vind ik het zalig... BBs rx, ch of lm, nieuwe rs4, zijn het mooiste... Last edited by cabby tdi : 18-09-2009 at 13:36. |
|
||||
|
||||
17 inch BBS LM...???
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
vraag nummertje maar na bij bbs... en kwa look doet een replica niet onder ;-) kijk maar op de eerste fotot met witte cabrio.. vind ik best goede combinatie. |
|
||||
|
||||
Anders heb ik nog wel 17 inch porsche imitatie cup 1 wielen met banden.
Misschien is het iets...??
|
|||
|
|||
Of het wat is, zal de prijs uitmaken...
stuur de maten, steek, et en band gegevens maar via pm. |