![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht voor me Golf 1:
Camberstel bouten, moeren en de ovale ringen... Informatie over me Golf: Bouwjaar: 1977, Motorinhoud: 1588CC, De magic camber set van Monroe werkt niet, die heb ik al geprobeerd... Gebruikt of nieuw maakt niet uit, als het maar werkt en goed is, het liefste wel orgineel vw...
|
|||
|
|||
![]() De VW dealer ?
mvg JVH |
|
||||
|
||||
![]() origineel hebben deze ook op een golf 1 gezeten,ik geloof dat ik nog ergens wel een verdwaalt setje moet hebben.
je kunt ook gewoon de gaten in je veerpoot uitvrezen/vijlen dan heb je een sleuf gat. ik heb dit ook gedaan met mijn veerpoten, ik kan gaan tot 3.5 graden negatieve camber. dan 1 malig afstellen bij de uitlijner of zelf een waterpas met graden meter kopen zo stel ik ook alles af. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit heeft een golf 1 standaard al... En daarom zoek ik alleen de bouten, moeren en ringen... Maar als jij die hebt liggen, 1 kant is genoeg voor het geval je maar voor 1 kant hebt liggen
Last edited by Mitta : 21-07-2009 at 11:16. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog 2 setjes nieuwe originele camberbouten.
|
||||
|
||||
![]() heb dit pas geleden nog voor een Scirocco 1 besteld is nog nieuw leverbaar
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze 2 sets gekocht, dus voorzien ![]() ![]()