|
||||
|
||||
Golf 2 1.6cl 750 euro, moet snel weg
Hierbij verkoop ik mijn golfje wegens overstap naar een corrado.
Apk tot 06-01-2010, geen problemen bij de vorige keuring Hij is van 17-07-1991 en heeft bijna 228000 kilometers gemaakt, zonder problemen Het is een 1.6CL benzine, die nog goed loopt, bijna geen olie lust. Olie+filter is bij 222XXX vervangen, zelf gedaan dus geen bonnetje, net als de koppelingskabel Ik heb er ook het een en ander aan verandert: - Hij is verlaagd doormiddel van Jamex veren. - Remus einddemper eronder, middendemper er ook onder vandaan, geen herrie!! - Ook zit er een corrado voor en achterbank in, dit omdat ik zelf lang ben en er anders niet lekker inzat - Gti achterlichten+ Gti grill met zwart embleem Auto staat in Hoogkarspel, tussen Hoorn en Enkhuizen Prijs: 750 euroes Last edited by Mot : 16-07-2009 at 10:40. |
|
||||
|
||||
Upje
|
|
||||
|
||||
Niemand die nog een knappe golf 2 zoekt voor weinig geld?
|
|
||||
|
||||
Heeft de auto stuurbekrachtiging ?
en heb je wat meer foto's voor me aub, interieur en motorruimte graag.
|
||||
|
||||
Stuurbekrachting heeft ie niet, niet zo moeilijk om achteraf te installeren.
Foto's zal ik vanavond even maken |
|
|||
|
|||
Heb eventueel nog wel een complete stuurbekrachtiging set te liggen !
|
||||
|
||||
Alstu
Hoor het wel |
|
||||
|
||||
bedankt,
Ik krijg van het weekend weer iemand voor de Corvette, dus je hoort van me
|
||||
|
||||
Joehoe?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idem! Heb hier ook nog een complete set liggen. Oud stuurhuis er uit, nieuwe er in, pompje vastschroeven, riempje d'r op en klaar.
|
||||
|
||||
Ik wacht nog even af,
Binnenkort komt er hoogstwaarschijnlijk via de sloopregeling een mooie very low miles USA GTI binnen bij de garage.
|
||||
|
||||
Verkocht
|